• apricos

Inget avslag efter kejsarsnitt

Hur mycket blödde ni efter kejsarsnittet?

Jag blödde mycket samma dag jag fick snittet men dag två och tre har det kommit ca en matsked tillsammans. Någon mer som upplevt detta?
    Läste precis att det ska blöda i ca 6 veckor.

• Svar på tråden Inget avslag efter kejsarsnitt
  • glädje

Jag blöder fortfarande och det är 4 v sedan jag fick barn

det kommer och går, men jag är väldigt aktiv med promenader och lite styrka(kroppsvikten) och då blir det lite mer
    i omgångar

• apricos

Ok, kanske ska försöka att röra lite mer på mig.

Har bara så grymt dålig kondition efter snittet, förstår inte hur den bara kan ha försvunnit efter snittet.

• pigglet

Jag har blött i ca 6 veckor. Gissar att ditt kommer igång igen .- det är vanligt att det blöder mer och mindre under lång tid.

• Mimmi86

Blev snittad för ca 4mån, och jag blödde som mest på dessa 5 dagar vi var på BB, sedan ytterst lite... som lite flytnig typ.. På efterkontrollen som sker 4v efter födseln så blödde jag inget..

De säger ju att man kan blöda lite, eller nästan inget fram och tillbaka under 8v..

_-*-_ Elvira 110922<3
  • McConnoly
    danishdynamite skrev 2012-01-06 21:18:46 följande:
    Ja så hade jag. Dag 5 började jag dock blöda igen och då höll det på i 10 veckor.
    Hade samma "tur".
  • Elli47

Jag är snittad 2 ggr och har haft avslag i totalt 6 veckor båda gångerna, dock väldigt lite. Jag har klarat mig med vanliga bindor och trosskydd. Det har varit blandat med flytningar och lite blod bara.

Svar på tråden Inget avslag efter kejsarsnitt