Sugen på one piece
Jag skulle vilja ha tag på en one piece.. men jag lyckas bara hitta svindyra.. o jag har inget som helst behov av att det ska vara nån form av orginalgrej.
Men vart hittar man de billigare varianterna?
Jag skulle vilja ha tag på en one piece.. men jag lyckas bara hitta svindyra.. o jag har inget som helst behov av att det ska vara nån form av orginalgrej.
Men vart hittar man de billigare varianterna?
Finns bla på ellos, H&M, gina tricot och Vero Moda/Vila
Ullared 198:-
Den på Ellos är i fleece. H
Jo de är gjorda i fleece:
www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Overaller/_/N-f4gZ1z141xe
Väldigt bra pris,, speciellt som den är i fleece, jag tvekar dock på att beställa då jag är rädd att den ska bli för varm.
Såg att länken inte funkade, men de ligger under ÖVERDELAR/OCERALLER
De är i 100% microfleece
Åh vad bra, skriv gärna när du fått hem den!
min är redan varm så som den är, flece skulle väll ge mig värmeslag!
hittade en jätteskön för 200 kr på gina tricot (rea) och den är hur skön som helst! dock var storleken väldigt konstig, XS trots jag är i v30 och har en relativt stor mage och har S i vanliga fall..
Nu har jag luffat runt i op:n från ellos i två dagar o den är så skön! Vi har iofs rätt kallt här hemma så det lite fleeciga tyget är hur skönt som helst. Tog dock en storlek för stor.. men jag tänkte att det inte gör nåt eftersom jag kommer växa en del framöver
Fick ett REA exemplar skickat till ungarna, tog en med korta armar och ben som de kan använda i sommar. Blir perfekt på beachen efter långa dagar i svenska kalla badsjöar. Handlade på www.iamone.se, som inte har öppnat ännu, men de REAR ut kvalitetsprover.
Stadium - 600 kr. Jag köpte min där :)
Varför har alla, både original och kopior, en dragkedja som fortsätter upp på huvan? Det är ju jättefult.
MAXI Stormarknad brukar ha billiga kläder.