• Anonym

Gift med en man, bi och får ha kontakt med tjejer. Hur hitta Er?

Gift kvinna på 37 år s har viss erfarenhet av sex med en annan kvinna. Varit inne på bc men inte nöjd med den sidan, män och par som hör av sig, Ngn som har annat tips på vart jag kan vända mig.

• Svar på tråden Gift med en man, bi och får ha kontakt med tjejer. Hur hitta Er?
  • Anonym (boobifun)

sylvia.se är ett bra forum...tyvärr lite segt just nu. Men vi är några aktiva där som söker samma som du ;)

• Lacey

Vet inte om du bor i Stockholm, men finns en klubb som heter Wish som är en gång i månaden , för tjejer som gillar tjejer

• Anonym

:S, förlåt om jag är negativ, men ni beter er ju som att det är normalt att gilla tjejer om man är tjej :S...

• slurpis84
    Anonym skrev 2012-01-19 23:51:14 följande:
    :S, förlåt om jag är negativ, men ni beter er ju som att det är normalt att gilla tjejer om man är tjej :S...
    På riktigt?!?
  • Anonym
    slurpis84 skrev 2012-01-20 14:00:03 följande:
    På riktigt?!?
    Ja, jag tycker att tjejer är riktigt äckliga.
    Jag gillar inte deras stil,sätt, vad dom pratar om, eller vad dom gör. Och jag tycker att tjejer ser riktigt äckliga ut.

Jag är 27... 
  • Anonym
    slurpis84 skrev 2012-01-20 14:00:03 följande:
    På riktigt?!?
    Jag blir även chockad över att ni sitter här och pratar om att fixa tjejer, som att det vore helt normalt :S...
  • slurpis84

Anonym
    Är tjejer äckliga, deras stil och hur de ser ut osv? Hm... Ja, då kan det nog inte vara lätt för dig...
    Och varför är du anonym?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-20 17:27:18 följande:
    Ja, jag tycker att tjejer är riktigt äckliga.
    Jag gillar inte deras stil,sätt, vad dom pratar om, eller vad dom gör. Och jag tycker att tjejer ser riktigt äckliga ut.

Jag är 27... 
    Är du tjej?
    I så fall, vad gör du inne på homo/bi sidan om du inte är intresserad?
  • Anonym (boobifun)
    Anonym skrev 2012-01-20 17:28:29 följande:
    Jag blir även chockad över att ni sitter här och pratar om att fixa tjejer, som att det vore helt normalt :S...
    fast i en homo/bi tråd är det rätt normalt...liksom själva grejen
  • Anonym (:))

Jag är i samma sits! Nyfiken på tjejsex men feg och vet ej vart jag ska vända mig...

• Anonym (Bi tjej)
    Anonym (:)) skrev 2012-02-03 03:47:11 följande:
    Jag är i samma sits! Nyfiken på tjejsex men feg och vet ej vart jag ska vända mig...
    Jag upplever att det är lättast att "hitta" tjejer/kvinnor ute i livet... kompiskretsen, krogen, jobbet, gymmet ;) Är man öppen och för diskutionen in på ämnet underlättar det... Som tex på en fest, då märker man sanbbt vem som är intresserad eller ej!

Är ju inte så att jag bara går fram och frågar Hej, är du bi? Vill du ligga? Men ja, läsa av läget lite kan man ju alltid ;)
  • Anonym ((bi))

Jag är en bi tjej som lever med en man och en kvinna, och har ett underbart liv jag aldrig trodde att jag skulle få.
    Dessutom lever vi lite i en D/s relation.  

Svar på tråden Gift med en man, bi och får ha kontakt med tjejer. Hur hitta Er?