yrrol 111 skrev 2012-01-18 14:56:30 följande:
Låter bra det :) hoppas ni hade en trevlig semester. En tanke som slog mig var att ni kanske har plåtmagar hela bunten o aldrig drabbas av magsjuka hemma heller? :)
Nä jag blir typ aldrig magsjuk men kompisens barn har känsliga magar och blev dåliga när vi var i Bulgarien i alla fall, och min yngsta (som sög på mynten) har också ganska lätt för att plocka upp magsjuka här hemma i alla fall. Vi hade supertrevligt och vi har bestämt att åka tillbaka dit igen, jag måste säga att alla var verkligen jättetrevliga och de är väldigt barnkära, då har vi ändå en ganska besvärlig hop med barn som för mycket liv och är överallt, och ofta som folk runt omkring här hemma i Sverige lackar ur å har noll förståelse för att vissa barn är lite mer än andra, men där vi var så sa alla bara you have a very active child och skakade på huvudet och skrattade och så var det inte mer med det. Så skönt!
Tänk på att man måste pruta ganska ordentligt i affären bara! Jag brukar inte vara så mycket för att pruta alltså men här skulle de ta hur mycket betalt som helst om man inte sagt ifrån, först ville de ha kanske 60-70 pund för nåt som egentligen skulle kosta 10! Men de var jättetrevliga även om man råkade ta i i underkant och lägga ett skambud och ville man inte köpa nåt så gick det alltid bra att komma in i affären och dricka te och prata om allt möjligt.