Min man vill inte veta av vår homosexuelle son!
Ungefär en vecka sedan efter middagen bad den mellersta sonen att familjen skulle samlas i vardagsrummet, sagt och gjort så satt vi där. Han berättade då att han var homosexuell och hade en pojkvän. Jag hade anat detta innan och för mig så gör det ingen vem han älskar, men min man däremot blev vansinnig och började skrika att hans son var förfan inte bög, och att han skulle packa sina väskor. Jag blev vansinnig på honom och sa att han var vår son vare sig han vill det eller inte och att han inte ska flytta. Min son blev såklart ledsen, min man gav mig då ett val, antingen så ignorerar jag min son och fortsätter vara gift med honom eller så skiljer vi oss. Jag älskar min man men jag kan inte leva utan min son. Jag vet inte vad jag ska göra......
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-13 23:21
En del kanske undrar nu hur det går, Jag sa till min man att i fall inte vår son kan bo under vårt tak så skiljer jag mig ifrån honom. Han gick då med på att sonen fick flytta hem igen. Men nu när han är hemma så pratar inte min man med honom, han låtsas som om han inte finns svarar inte när min son ställer en fråga till honom. Det är en daglig kamp, men jag älskar både min man och min son och vill inte förlora någon utav dem. Jag vet att min man låter som en stor jubel-idiot och det är han nu. Men han har inte alltid varit det och jag hoppas att det 'gamla' han ska komma tillbaka...