• Tjatmorsan

Nagon som vill vara au-pair utanfor Sydney typ NU?

Hej,

Vi bor i Australien och ska flytta om ett par veckor och har precis fatt reda pa att var ansokan om dagis i var nya hemort for vara tva barn  inte har gatt igenom i tid! Vi tror det kommer att ta 1-3 manader innan vi far dagisplats. ALLVARLIG PANIIIIIK!!!!

Vet att detta verkligen inte hor hemma pa ett forum som detta men tankte att kanske, kanske, KANSKE det finns nagon resande svensk dar ute som skulle kunna tanka sig fri logi och lite lon for  barnpassning i ett par manader....    

- Liten ort 50 min (tag) soder om Sydney - 10 minuter till beachen!

- Eget rum med toalett+dusch men vi lever inte i nagon lyx...

- Tva barn, 1 och 3 ar gamla  

- Kan jobba 2-4 dagar i veckan. Vi ar flexibla.

- Tar garna emot ett kompispar!

- Borja i Februari och far stanna sa kort/lange som overenskommet

Hoppas...............     

• Svar på tråden Nagon som vill vara au-pair utanfor Sydney typ NU?
  • Vit Lilja

Jag hade hoppat på ett flyg idag och kastat mig till dig. Jag älskar både barn och australien. Har dessutom erfarenhet. Tyvärr har jag en liten på 1½ år hemma som jag omöjligt kan lämna så länge. Synd att man inte kan ta med honom ;) Hoppas du hittar någon riktigt bra!

• Good Golly Miss Molly

Vet att det tidigare funnits ett slags backpacking forum, kanske att ni kan annonsera där då det med all sannolikhet finns en hel del svenskar på plats i Australien redan nu som säkert kan tänka sig att arbeta hos er. Lycka till!

• Tjatmorsan

Ja, Good Golly bra ide!!! Ska googla.

Backpackers som vill leva billigt / tjäna lite pengar innan nästa destination vore nog optimalt.

• principessan

Åk till Sidney och häng upp lappar på hostels.

• Tjatmorsan

Pricipessa det var också bra ide! Tack

• principessan

Du kan ju skriva lapp på svenska skriv vilken period det är aktuellt och att det är bråttom! Det var så jag fick jobb där nere

Svar på tråden Nagon som vill vara au-pair utanfor Sydney typ NU?