Ditt första barn var en...
I min släkt så har majoriteten av oss fått pojkar först, likaså mitt första barn.
Var ditt första barn en pojke eller flicka?
I min släkt så har majoriteten av oss fått pojkar först, likaså mitt första barn.
Var ditt första barn en pojke eller flicka?
Pojke, min mamma fick pojke först o sambons mamma fick pojke först.
Pojke o sen en pojke till
En pojke som bröt trenden efter årtionden av flickor.
Tjej först, sen 2 killar.
Mitt första och enda barn är en flicka, liksom min mammas och min mormors... Mormors mor fick också en flicka först, och sen 8 till av olika sorter
En flicka och sen en pojke. Har dock 2-3 missfall innan dess.
Pojke, den första förstfödda pojken på min mammas sida så långt bak jag känner till (dvs min mormors mormor). Vet dock ej hur det ser ut på min pappas sida eftersom jag har dålig kontakt med honom, men jag är ju hans enda biologiska barn (och dotter).
Just det ja, sonen har ju en pappa med en familjehistoria också
Det lilla jag känner till är att det är blandat tjejer och killar som förstfödda, men majoriteten är nog ändå killar!
Först flicka sen två pojkar
Pojke först och sedan 3 flickor.
I min släkt verkar det alltid komma pojkar först... både jag, min mamma, min mormor och min farmor har fått pojke/pojkar först. Även min bror har fått pojkar först.
Jag fick en flicka. I min släkt har nästan alla fått flickor först.
Pojke, min mamma fick en pojke först och min makes mamma fick också pojke först.
Väntar en pojke.
Mamma har bara flickor, svärmor har bara pojkar. Mina systrar och min svåger har alla fått flickor först.
Finns ingen logik.
Flicka för oss. I både min och sambons familj kom flickan först. Sambons syster fick också flicka först.
Pojke
Pojke
Min förstfödda är en flicka.
Syster, lillebror, mina föräldrar och moster har fått pojke först
Jag, min storebror och mormor fick flicka