Är den här klänningen för genomskinlig?
Funderar på att utöka garderoben, men blir inte riktigt klok på hur pass genomskinlig denna klänning är. Jag vill inte behöva ha byxor under (strumpbyxor går såklart för sig)!
Funderar på att utöka garderoben, men blir inte riktigt klok på hur pass genomskinlig denna klänning är. Jag vill inte behöva ha byxor under (strumpbyxor går såklart för sig)!
Håller med de andra. Superfin med underklänning!
Ja, den är skitgenomskinlig
underklännings idén var bra !
Testa med och utan underklänning. Kanske mörka strumpbyxor med fränt mönster, om de sitter snyggt hela vägen upp.
jag håller fast vid att en enkel silkesunderklänning utan volang ser snyggast ut!
Jag tycker den är genomskinlig. Skulle nog ha tighta byxor eller leggings under, inte bra vanliga strumpbyxor.
Den är genomskinlig men man tänker inte på samma sätt om sånt på sommaren då jag tycker den vore finast att använda. Är man brun och i hyfsad form, har fina underkläder och kanske inte går omkring mitt i stan (snarare semesterort) tror jag den är fin! Kanske efter stranden när man går ut.
Vill också veta var den kom ifrån...!;)
Kom igen vart kommer dne ifrån?????:)
Med en underklänning eller linne och tights i samma färg är den jättefin!
Du måste ju helt klart ha en underklänning under, den är annars inte för genomskinlig om du jobbar i harem.
Tycker inte den var så jättesnygg oavsett.