• Post partum

Är den här klänningen för genomskinlig?

Funderar på att utöka garderoben, men blir inte riktigt klok på hur pass genomskinlig denna klänning är. Jag vill inte behöva ha byxor under (strumpbyxor går såklart för sig)!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är den här klänningen för genomskinlig?
  • LarsS

Testa med och utan underklänning. Kanske mörka strumpbyxor med fränt mönster, om de sitter snyggt hela vägen upp.

• starlight

jag håller fast vid att en enkel silkesunderklänning utan volang ser snyggast ut!

• annca
    starlight skrev 2012-01-11 20:50:26 följande:
    den är fin men det ska själklart finnas en underklänning under, de brukar vara i tunt silke, men ändå syns inget igenom. Investera samtidigt i en sån.2-300 kr.
    Jepp!
    ~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • sandy76

Jag tycker den är genomskinlig. Skulle nog ha tighta byxor eller leggings under, inte bra vanliga strumpbyxor.

• IsadoraW

Den är genomskinlig men man tänker inte på samma sätt om sånt på sommaren då jag tycker den vore finast att använda. Är man brun och i hyfsad form, har fina underkläder och kanske inte går omkring mitt i stan (snarare semesterort) tror jag den är fin! Kanske efter stranden när man går ut.

• knattar
    MoaElis skrev 2012-01-12 21:59:26 följande:
    Visste jag inte, hur gör man då?
    Spara bilden, smidigast på skrivbordet.
    Klicka in dig på bildsöken i google. http://www.google.se/imghp?hl=sv&tab=wi
    Förminska internetfönstret.
    Dra bilden till sökfältet.

Färdigt Skrattande
  • MoaElis
    knattar skrev 2012-01-12 22:03:39 följande:
    Spara bilden, smidigast på skrivbordet.
    Klicka in dig på bildsöken i google. www.google.se/imghp?hl=sv&tab=wi
    Förminska internetfönstret.
    Dra bilden till sökfältet.

Färdigt Skrattande
    Okej, smidigt!
  • knattar
    MoaElis skrev 2012-01-12 22:05:59 följande:
    Okej, smidigt!
    Jag vet!

• Kodia

Med en underklänning eller linne och tights i samma färg är den jättefin!

• Lavish

Du måste ju helt klart ha en underklänning under, den är annars inte för genomskinlig om du jobbar i harem.

Tycker inte den var så jättesnygg oavsett.

• IsDimma
    IsadoraW skrev 2012-01-12 14:57:00 följande:
    Den är genomskinlig men man tänker inte på samma sätt om sånt på sommaren då jag tycker den vore finast att använda. Är man brun och i hyfsad form, har fina underkläder och kanske inte går omkring mitt i stan (snarare semesterort) tror jag den är fin! Kanske efter stranden när man går ut.
    Du menar att det skulle vara okej att ha den på sig utan något (möjligen med fina underkläder) under på en semesterort? Du har inte tänkt på att det faktiskt bor människor även på semesterorter  
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
Svar på tråden Är den här klänningen för genomskinlig?