• Northland

Föräldralediga i Björkekärr, Göteborg

Hej! Vi har precis flyttat till Björkekärr efter att ha bott på Hisingen. Någon i området som är föräldraledig och sugen på promenader och fika? Jag är 29 år och har en son som är 9 månader. Vi tycker om att vara ute (så länge det inte regnar och blåser).

• Svar på tråden Föräldralediga i Björkekärr, Göteborg
  • Rekordelig

Mlymla: Ja man ser trätorget. Det är rätt över gatan Ligger ett coop nära där.

• Farfalla

Hej! Glömde helt av träffen... var sjuk eller jag vet inte vad det varit har varit helt borta, ingen aptit osv osv och helt matt, kändes som jag skulle somna hela dagarna tills nu.. Men nu börjar det vända! :)

Ses gärna på nästa träff! har ni pratat om någon fler på fikat? :) 

Rasmus och Jolinas mamma.. <3
  • Rekordelig

Kan inte annat än hålla med Glad

• Anela B

Hej allihopa! Vi som träffades i förra veckan har nu mailat lite och kommit överens om nästa torsdag kl 13:30 att träffas för att tag en liten promenad avsluta med fika alt gå på öppna förskolan, fika och kanske promenera. Vi kollar vad vi hittar på när vi träffas.

Ni som inte var med, kan maila mig så kan jag inkludera er i mailen så får ni dem direkt så istället.

Ha en skön eftermiddag!!

/Anela

• Taaanja

Låter ju supertrevligt, dock har sonen åkt på halsfluss så han är fortfarande inte helt hundra. Vill ju inte snitta ner er! Nästa gång följer vi gärna med :) ska spara din mail!

• Pippisan

Hej!

Kul med ett gäng som ses! Jag bor i radhusen i Robertshöjd,
    flyttade hit i augusti. Jag är 33 år, har två döttrar, en 2,5 åring som går på dagis och så en 6 månaders
    som jag är hemma med. Har inte varit på ÖF häromkring, är det kyrkans som gäller? Har ni
    bestämt några fler promenader eller fikaträffar?

Lina

Svar på tråden Föräldralediga i Björkekärr, Göteborg