Min flickvän tycker jag är egoistisk som vill äta lunch med en kompis
Jag och min flickvän har sedan 2 månader börjat gräla otroligt mycket och hon kommer med det ena påståendet efter det andra om mig.
Nu senast talade hon om att det är synd att jag är så egoistisk. När jag frågade om vad det är jag gör då nämnde hon det att jag skulle ta en lunch med en gammal (kill)polare jag inte träffat på 4 månader eftersom vi fått barn, flyttat m.m.
Jag sa då att jag respekterar hennes syn men hon är nog ganska ensam att tycka man är egoistisk om man en gång per månad vill ta en lunch med en god vän.
Är det så? måste jag avstå från luncher en handfull ggr per år med mina kompisar? Det hade jag inte kunnat föreställa mig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 23:22
Sedan har hon blivit otydlig som en, jag vet inte vad, också. Jag sa i morse att jag tänkt träna idag och undrade om det var någon tid som passade henne bättre än någon annan, allt för att vara henne till lags.
Dessutom skällde hon på mig igår för att jag rör på mig för lite.
Sedan på eftermiddagen sa jag att jag snart tänkte gå till gymmet och undrade om det fortfarande passade bra närsomhelst.
Då blev hon skitsur och sa att hon inte orkar med att planera med mig längre.
Jag frågade henne bara för att hon alltid blir så sur och säger att jag inte kan planera.
Inte nog med det ovanpå alltihop klämmer hon till slut senare på kvällen ur sig att vi sagt att vi skulle städa huset idag och hon var skitsur att jag pratat om att träna.
Det sa hon inget om i morse eller under dagen, det kom på kvällen. Hon hade världens chans att påminna om städningen under hela dagen, vilket jag sa till henne men då bara säger hon att jag gjorde tvärtom för att vara elak. suck. det känns nästan onödigt att kommunicera med henne när så mycket går snett.