• ventilera mera

Roliga & snygga skor utan hysteriska klackar

Ska på bröllop i april. Tänk "Mitt Stora Feta Syrianska Bröllop", vilket innebär MÅNGA timmars närvaro. Inte bara åka hemifrån, komma till kyrkan, äta middag och dansa ett par timmar - utan allt det gånger 10.

Behöver alltså skor, snygga såna - men utan vansinneshöga klackar. Både för att jag är lång redan innan och för att jag aldrig använder det till vardags. Var hittar jag alltså roliga, användbara skor?

• Svar på tråden Roliga & snygga skor utan hysteriska klackar
  • Kim J

just nu finns det inte jättemycket skor inne men håll koll på nelly.com. de har sitt egna märke nelly shoes och har för ett litet tag sedan börjat sälja nelly shoes mid heels. Alltså deras snyggaste mest sålda skor fast med lägre klack. typ halva höjden Tyst

• pucken

Jag köpte de här skorna för inte så längesen. Jättefina, och ganska sköna.
    www.brandos.se/francesco-morichetti/leda-13220d2-fuxia/a29002

De här är lite roliga också. Irregular choice brukar ha rätt kul grejer, tyvärr ofta med skithög klack.
    www.brandos.se/irregular-choice/lady-passion-3922-5-pinkbeige-b/a31436

Åh, eller den här härliga! Hade köpt den om den funnits i 41.
    heppo.se/damskor/hogklackat/love-letter-107755-0067 

• ventilera mera
    Kim J skrev 2012-01-16 14:10:26 följande:
    just nu finns det inte jättemycket skor inne men håll koll på nelly.com. de har sitt egna märke nelly shoes och har för ett litet tag sedan börjat sälja nelly shoes mid heels. Alltså deras snyggaste mest sålda skor fast med lägre klack. typ halva höjden Tyst
    Nej, det finns inte jättemycket på Nelly nu, men jag tittade mer noga nu och hittade faktiskt väldigt snygga blanka pumps som funkar till en av klänningarna jag velar emellan... den är mer bling-bling och då behövs nåt neutralt.
    pucken skrev 2012-01-16 14:21:41 följande:
    Jag köpte de här skorna för inte så längesen. Jättefina, och ganska sköna.
    www.brandos.se/francesco-morichetti/leda-1322...

De här är lite roliga också. Irregular choice brukar ha rätt kul grejer, tyvärr ofta med skithög klack.
    www.brandos.se/irregular-choice/lady-passion-...

Åh, eller den här härliga! Hade köpt den om den funnits i 41.
    heppo.se/damskor/hogklackat/love-letter-10775... 
    Ballerinorna var jättesöta, funderar på att köpa dem till min bonusdotter i födelsedagspresent i vår... eller kanske som byt-om-skor till bröllopet och sen kanske hon kan ha dem till skolavslutningen... nummer två vill jag ha själv då vi ska på studentuppvaktning i sommar, har en cerise klänning som de passar prefekt till!

Svar på tråden Roliga & snygga skor utan hysteriska klackar