London med småbarn??
Det var många år sedan jag var i London o jag undrar nu hur lätt det är att ta sig fram nere i tunnelbanan med barnvagn?? Är det barnvagnsvänligt, med hissar o liknande?
Någon som vet?
Det var många år sedan jag var i London o jag undrar nu hur lätt det är att ta sig fram nere i tunnelbanan med barnvagn?? Är det barnvagnsvänligt, med hissar o liknande?
Någon som vet?
Det var ganska svårt med barnvagn då alla stationer inte hade hiss. Vi fick bära upp och ner på vagnen, det var tufft kan jag säga dig.
Men många stativet har hiss. Vi var där och behövde bara bära på vår hemstation o nån enstaka till. Men det var bra att vara två!
Stationer, alltså...
Tack för svar!
Jag undrar detsamma, vi funderar på London, men vi har 2 (en sjumånaders och en tvååring) som måste sitta i vagn, är det möjligt att ta sig fram med dubbelvagn (dubbel på bredden) på trottoarer, pendel osv? Man kanske ska ta två paraplyvagnar istället? Problemet är att storasyster (4 år) också brukar sitta på dubbelvagnen.
Skulle nog tagit en paraplyvagn och bebisen i ergonomisk bärsele i London. Dubbelvagn...nej!
Skulle rekomendera bärsjal eller en paraplyvagn
Det kan vara lite klurigt att ta sig fram med svenska stora vagnar, men det bor även bebisar i London så fram kommer man alltid!