• Pajsarn

Förskolepersonal som fått grav.penning, HJÄLP tack!

Arbetar som fsklärare på småbarnsavdelning och sitter nu med ansökan till försäkring.kassan. Hur tydliga var ni som fått grav.penningen beviljad och vad tryckte ni extra på?! Är det lyften eller?! Tar tacksamt emot tips!

• Svar på tråden Förskolepersonal som fått grav.penning, HJÄLP tack!
  • Fanaya

Tullemo - Sökte du förra gången du var gravid oxå? Jag skrev 3 A4 sidor på datorn, det blev en hel del som vi gör under dagen. Det var en bra idé att skriva under flera dagar. Jag hade så bråttom när jag skulle skicka in så det inte skulle komma in så sent. Så jag skrev allt på några timmar, sen kom jag på några fler saker dagen efter och skrev till det. Jag gjorde som du att nån fick läsa igenom det och kommentera. Tyvärr hann jag inte låta kollegor ge förslag vad man ska skriva annars är ju det bra att göra, de vet ju verkligen vad man gör.

• Tullemo
    Fanaya skrev 2012-01-21 15:13:07 följande:
    Tullemo - Sökte du förra gången du var gravid oxå? Jag skrev 3 A4 sidor på datorn, det blev en hel del som vi gör under dagen. Det var en bra idé att skriva under flera dagar. Jag hade så bråttom när jag skulle skicka in så det inte skulle komma in så sent. Så jag skrev allt på några timmar, sen kom jag på några fler saker dagen efter och skrev till det. Jag gjorde som du att nån fick läsa igenom det och kommentera. Tyvärr hann jag inte låta kollegor ge förslag vad man ska skriva annars är ju det bra att göra, de vet ju verkligen vad man gör.
    Ja det blir ju verkligen det, helt sanslöst när man ser hur mycket man bär och så! Förra graviditeten gjorde jag inte det, då pluggade jag ända fram till förlossning samt 3 veckor efter, så jag vet inte om det kommer ge något resultat..

Vet ni hur lång tid det tar innan man får svar?
    William 2007-12-31, mammas hjärta!!
  • Fanaya