Ensamstående mamma i Göteborg/Partille söker nya vänskaper.
Jag är 30 år och min son är 3 år . Jag har sonen varannan vecka. Vore trevligt att träffa mammor i samma situation som gärna vill umgås ihop.
Hoppas vi ses.
Jag är 30 år och min son är 3 år . Jag har sonen varannan vecka. Vore trevligt att träffa mammor i samma situation som gärna vill umgås ihop.
Hoppas vi ses.
Har vi någon mötesplats?? Vi kan vara med på förmiddagen, alternativt mitt på dagen :)
Hej! Såg att det var några mer än jag som var inloggade här nu! Är det några som fortfarande är sugna på att träffad?
Hej hej! Ja, vi träffas gärna! Bara att höra av sig eller skriva i tråden. Ha det fint!!
Hej! Ses gärna någon dag. När passar det dig? Jag börjar jobba nu igen på måndag. Helger och vissa vardagar då jag slutar tidigare passar mig perfekt :).
Matilda05: Kul! :) Onsdag em, torsdag och lördag kan jag inte till veckan men sen har jag inget inbokat :) vilken dag passar dig?
Hej! Kul att det är lite liv i tråden jag hänger gärna på, kan bara sönd kommande vecka dock.
PoL: skoj att du hänger med. Söndag funkar för mig med :)
Hej! Kan tyvärr intern här veckan, men hänger gärna på vid nästa träff. Kan någon nästa vecka eller helg?
Det ska nog gå att ordna :) PoL: lust att hitta på nå ändå? Kanske kan ta en fika eller något? På måndag 13/8 börjar lillan sin inskolning på dagis :) :)
Matilda05: funkar också, nån spec dag du tänkte på?
Isoldee: javisst, mailar dig
Hej igen! Är det okej om jag tar med mig min dotter? Då funkar måndag, onsdag, torsdag. Kanske också lördag eller söndag. Något som passar er andra? Både måndagen och torsdagen slutar jag jobbet redan kl 14.
Matilda05: självklart
Mån fr lunch o framåt, tors vilken tid som helst funkar för mig. Då har jag minstingen med
Ska kolla hur det ser ut med dagistiderna! Återkommer när jag vet mer :)
Vad kul! Hoppas vi lyckas få ihop något
Ja verkligen :)