• Lena 368

Träffa andra bonusföräldrar

Undrar om det finns andra bonusföräldrar i Stockholms-området som vill träffas, byta erfarenheter. Vill ge min bonus-son en sån bra barndom som möjligt och undrar om det finns andra som inte heller riktig vet hur de ska göra, har en osäkerhet och vill ha stöd och råd liksom jag.

• Svar på tråden Träffa andra bonusföräldrar
  • Pooka

Jag bor tyvärr inte ens i närheten av Stockholm, annars hade jag gärna delat mina erfarenheter som bonusmamma med andra bonusmammor!  Jättebra initiativ tycker jag. Hoppas du hittar några som vill träffasGlad

Lycka till!

• familjtv
    TV SERIE SÖKER STYVFAMILJER.
    Nu produceras en tv serie med familjer som lever i en styvfamilj. Vi söker er glada, härliga familj i alla möjliga konstellationer. Vi vill följa er i er vardag med allt vad det innebär.Syftet är att spegla familjelivet i dagens Sverige då styvfamiljen är lika vanlig som den traditionella kärnfamiljen. Vad krävs det för att lyckas hålla kärleken vid liv? Inspelningsperiod 8-10 veckor under bestämd tidsplan ( inte heltid)
    Vi intresse
  • Moi Je Joue

jag bor i sthlm och har en 6-årig bonusson. hur gammal är din?

• Emmish

Hej, sent men kanske inte för sent. Jag bor i Sollentuna och känner precis som dig. Till råga på allt är jag nyinflyttad. Så har dubbla behov av att dela erfarenheter och kunskaper :)

• Furstinna
    familjtv skrev 2012-01-18 16:36:36 följande:
    TV SERIE SÖKER STYVFAMILJER.
    Nu produceras en tv serie med familjer som lever i en styvfamilj. Vi söker er glada, härliga familj i alla möjliga konstellationer. Vi vill följa er i er vardag med allt vad det innebär.Syftet är att spegla familjelivet i dagens Sverige då styvfamiljen är lika vanlig som den traditionella kärnfamiljen. Vad krävs det för att lyckas hålla kärleken vid liv? Inspelningsperiod 8-10 veckor under bestämd tidsplan ( inte heltid)
    Vi intresse

Måste bara fråga.. Måste båda föräldrarna godkänna att det spelas in?
Svar på tråden Träffa andra bonusföräldrar