Hur tidigt kan man skaffa barn i en relation?
Hej, jag har en undran....
Vad tycker ni, var ärliga! När kan man börja att tänka på att skaffa barn i en relation ?
Jag är en ensamstående mamma till en snart 4åring. Det tog slut mellan mig o pappan för lite mer än 2 år tillbaka. Och nu, efter 2 år och 2 månader så har jag träffat en underbar kille!
Vi är väldigt lika i tankesättet m.m.. Han har en dotter på 1 år , men han har henne inte, men han vill och självklart vill jag det med! Vi har inte känt varandra alls länge, runt 1 månad! Jag är mycket väl medveten om att det är alldeles förtidigt att fundera på att skaffa barn, för jag själv tycker det och sen vill jag att han ska få ha sin dotter!
Men mitt modershjärta och bebis längtan är så starkt nu, då mina 2 systrar ska ha barn och hans syster har nyss fått en bebis, visst jag kan väl sno deras små... men det är ju inte samma sak. Jag vill ju att vi ska ta ett steg i taget, som att vara tillsammans längre, att få höra dom 3 orden, fundera på att kanske flytta ihop, att han ska få ha ett ordentligt umgänge med sin dotter, det är prio ett ! Men längtan är så grymt stor!