Vill minska lusten!
Hej alla på FL. Jag väljer att posta detta anonymt då det är något som jag tycker är mycket pinsamt och något som jag inte vågar stå för =/
Jag har iaf under en längre tid nu haft en enorm sexlust. Jag har alltid varit väldigt sexuell utav mig men nu de senaste månaderna har det bara blivit mer och mer.... Så mycket att jag MÅSTE runka 4-5gånger om dagen för att kunna fokusera på annat.
Detta är såklart något som jag inte vill leva med, speciellt inte då det känns som att jag bedrar min flickvän.
Detta är förövrigt något som hon inte känner till, och något som jag i dagsläget inte har mod att berätta för henne.
Som nämnt har jag en flickvän, vi har varit tsm i dryga 2år. Men de senaste månaderna har hennes sexlust försvunnit och min ökat, markant!
Så min fråga till er är, vad finns det man kan göra?
Finns det någon medicin som gör att min lust minskar?
Finns det något JAG kan göra för att minska min lust eller ta bort den helt.
Som situationen ser ut idag känner jag mig bara oälskad och äcklig när mina behov inte blir tillfredsställda.
Jag vill verkligen inte pressa min flickvän heller, jag vill inte åkkomma någon pshykisk skada som hon kommer lida utav senare i livet (iom att hon går med på något som hon egentligen inte vill).
Jag älskar verkligen min flickvän, och enligt mig är hon "the one".
SNÄLLA hjälp mig :(