• Kay T

Var hittar jag myggdödare att stoppa in i kontakten nu i januari?

Vi drar till Thailand nu på söndag och har nyligen fått reda på att det första stället vi ska bo på är väldigt fullt med mygg. Det finns inga affärer i närheten, så vi vill gärna köpa med oss en sån där myggdödare att stoppa in i kontakten redan här hemma i Sverige. Clas Ohlson verkar ha någon variant, men den är slut på alla butiker i närheten av oss Nu är frågan, var kan man hitta liknande produkt? Vilka butiker har såna där myggdödare året runt? Väldigt tacksam för tips!

• Svar på tråden Var hittar jag myggdödare att stoppa in i kontakten nu i januari?
  • Devinsmammi

Tror bauhaus har på sin blom avdelning. Finns iaf en sån för spindlar och råttor där :)

• loppis7

Finns att köpa överallt i Thailand o är säkert billigare där.

• Lindis1974

På flygplatser brukar de ha.

• Kay T

Tack för svar. Kollar på Bauhaus. Vi kommer vara på ett ställe i Thailand där det inte finns några butiker, så därför vill vi köpa med hemifrån. Kan ju kolla på flygplatsen oxå när vi landar iofs, bra tips

• Lindis1974
    Kay T skrev 2012-01-19 12:16:45 följande:
    Tack för svar. Kollar på Bauhaus. Vi kommer vara på ett ställe i Thailand där det inte finns några butiker, så därför vill vi köpa med hemifrån. Kan ju kolla på flygplatsen oxå när vi landar iofs, bra tips
    Arlanda har ju oxå:)
  • loppis7

Lite nyfiken o frågar var ska ni bo?

• Kay T

Första veckan ska vi till Si Kao och har fått reda på att där är det grymt mycket mygg. Det är visserligen inte så jätteexotiskt, vi kommer vara på Fritidsresors hotell (med Bamseklubb) men det är långt till butiker där. Sen blir det lite enklare på Koh Lanta i två veckor

• loppis7

Det är nog bra om ni har det för vi kom nyligen hem från Lanta o mina barn fick massor av myggbett.

Svar på tråden Var hittar jag myggdödare att stoppa in i kontakten nu i januari?