• VAMÅ

valle eller valentin

min son heter valle men monga tror att det bara är ett smeknamn men om du bara hade sätt namnet valle framför dig hade du trot att han hette valle eller valentin eller hade du trot något helt annat???????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-19 15:13
    motivera gärna

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden valle eller valentin
  • DenNamnbitne

Hej, jag hade faktiskt gissat att han hette Valle. Det är ett fint namn. Att det skulle vara ett smeknamn hade jag nog tänkt som andra tanka och då kanske till något av dessa namn. Men först skulle jag anta att gossen hette Valle.

Valdemar
    Valter
    Valentin
    Valfrid

• von Brev

Ja, jag utgår från att han heter något annat egentligen t.ex. Valdemar, Valter eller Valfrid.

• Purpurbräcka

Jag hade nog gissat att han egentligen hette Valter, men visst kan man heta Valle!

• Irriterande

Kommer du ihåg en gammal goding

">

• Dixie
    von Brev skrev 2012-01-19 16:27:34 följande:
    Ja, jag utgår från att han heter något annat egentligen t.ex. Valdemar, Valter eller Valfrid.
    håller med!
  • VAMÅ
    Sunningdale skrev 2012-01-19 15:29:30 följande:
    Är du dyslektiker, TS? 

nej men jag hade inte minna glasögon på när jag skrev men vf undrade du??
  • VAMÅ

det verkar som många tror att han inte heter valle men han är 3 år och heter valle så det är lite sent att änndra

• Sunningdale
    VAMÅ skrev 2012-01-19 17:37:33 följande:
    nej men jag hade inte minna glasögon på när jag skrev men vf undrade du??
    Jo, för att det var helt galet många fel i den lilla texten i TS. För att inte tala om bristen på skiljetecken och versaler.

Mina glasögon stavar för övrigt med ett n. 

min son heter valle men monga (många)  tror att det bara är ett smeknamn men om du bara hade sätt (sett) namnet valle framför dig hade du trot (trott) att han hette valle eller valentin eller hade du trot (trott) något helt annat???????
    Mamma till Aristogeiton 2004 - London 2006 - Phaedra 2008
  • VAMÅ
    Sunningdale skrev 2012-01-19 18:02:38 följande:
    Jo, för att det var helt galet många fel i den lilla texten i TS. För att inte tala om bristen på skiljetecken och versaler.

min son heter valle men monga (många)  tror att det bara är ett smeknamn men om du bara hade sätt (sett) namnet valle framför dig hade du trot (trott) att han hette valle eller valentin eller hade du trot (trott) något helt annat???????

oj ja, jag såg inte det när jag skrev
  • Thaleya

Hörde jag någon säga valle, hade jag trott att det var någon som hette Valdemar egentligen.

• linas fina

Oj jag råkade rösta på Valentin. Ögnade lite och trodde ni velade mellan två namn. Nej jag skulle tro att han hette Valle om ni sa att han hette så. =)

• AngelWithoutWings

Jag skulle trott att det var ett smeknamn ;)

• Anais

Jag skulle gissa pa Valentino, men det beror nog pa att jag kanner en trearing som heter sa. 

• Selaine
    Sunningdale skrev 2012-01-19 18:02:38 följande:

Ja, och sen då?
    Jag förstod i alla fall vad hon menade.
  • Superbia

Jag hade trott att han heter Valle, men hade kanske frågat för att vara säker. Skulle själv vilja ha en Valle, min sambo gillar det dock inte så jag har försökt få honom att gilla Valdemar istället Flört

♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥
Svar på tråden valle eller valentin