Positivt ÄL men inget + och ingen mens med Pergotime
Har avslutat min första pergotimekur och är på dag 38 och har varken fått mens eller plus. Testade starkt positivt på ÄL-test på dag 23 i cykeln. Hade starka känningar av ÄL så jag tog ett test mest på skoj. Innan pergo hade jag mycket korta cykler på ca 19-23 dagar och ÄL stegring på dag 7-9 men troligtvis inte ÄL. Testen visade heller inte jättestarkt. Men nu visade det jättestarkt på dag 23 och jag hade verkligen känningar och jag var övertygad om att jag hade ÄL.
Hoppet ökade förstås men nu kommer oron och uppgivenheten igen efter som jag testade negativt så sent som igår på dag 37.
Jag har varit otroligt trött under ett par tre veckor och magen känns svullen och mera huvudvärk än vanligt. Har också haft krämiga vita flytningar lika länge men inte ett spår av mens eller nidblödning.
Blir smått galen av att vänta och inte veta. Nån som känner igen sig? Jag är på dag 38 och kan senast haft ÄL dag 25 om jag haft nån. Då borde det väl synas på grav test nu eller? Finns det någon där ute som haft långt mellan positivt ÄL och plus efter pergotime? Hur sent plussade ni i så fall?