orolig !
Hej
Jag är en tjej på 34 år som har varit gift i 7 år och vi har varit tillsammans i 17 år, vi har två barn en 13 åring och en 11 åring.
Jag skriver till er för att jag tycker att min man har förrändrats !!!
Min man har alltid varit så bra på att visa hur mycket jag betyder för honom, genom att krama,pussa, berrätta det för mig på olika viss helt enkelt men just nu tycker jag bara allt känns spänt emellan oss.
Min man hittade sin kollega död på jobbet i höstas och tog detta hårt då det var hans bästa arbetskollega som han någonsin haft och han har inte pratat med någon direkt om detta vad jag vet.....i samband med detta blev han ensam om att göra visa saker på sitt jobb då ingen annan kan detta...samt att han är arbetsledare.
Även privat har han att stå i då han är med i en förening som han har skrevit kontrakt med och övar just nu för en stor händelse som ska ske om ett par veckor då han behöver vara i god kondition....
När jag har försökt att prata med honom om hur jag känner det får jag ingen direkt respons av honom eller så suckar han bara.
Ena dagen hör han knappt av sig under dagen (vilket han alltid gjort innan) och vissa dagar hör han av sig.
Jag har märkt på honom att han är helt slut i kroppen då han oftast somnar direkt när han kommer hem och kan sova bort hela kvällen.
Både jag och barnen kan känna att han inte har lika mycket tid för oss längre !
Kan det vara att han ger 100% på sitt jobb och i föreningen så när han väl kommer hem så e han så slut att han inte orkar umgås med oss, kan det vara någon sorts depression ?
Jag är en person som kan oro mig för ingenting eller allting.....
Samtidigt som han drar sig undan så pratar han om att vi ska flytta till hus och andra saker som vi ska göra tillsammans.
Jag känner mig så förrvirrad och ledsen och ensam inombords.
Tacksam för svar
Kram