• weto

Ta reda på könet med hjälp av de nya urintestet, från usa!

Vårt kön förutsägelse testresultaten lyser rosa eller blå efter att bestämma kön på barnet.

Rosa eller Blå webbplats hävdar en 95% noggrannhet takt, och hävdar att de 5% felfrekvens kan hänföras till "fel."

Vetenskapen bakkom kön prediktorn testet:
    Reaktion uppstår när kemiska föreningen är upplöst och blandas med löst ämne molekyler i urinen till följd av biokemiska aktivitet inom kroppens celler, och utlöser färgelement färgämne som korrelerar till specifika kön 

http://www.gendermaker.com/ 

Någon som testat? Solig 

• Svar på tråden Ta reda på könet med hjälp av de nya urintestet, från usa!
  • Amy27

Jag läste i Katrin Zytomierskas blogg när hon var gravid att hon testade. En kompis från USA hade skickar henne två. Hon tog båda och den ena blev blå medan den andra blev rosa.
    Det är bara ett sätt att tjäna pengar på nyfikna föräldrar. Satsa på ett köns ul istället.

• SailorGirl

Ett annat säkert sätt är det postnatala testet "Okulärbesiktning". Nästan hundra procent korrekt!

• weto
    Amy27 skrev 2012-01-25 10:51:32 följande:
    Jag läste i Katrin Zytomierskas blogg när hon var gravid att hon testade. En kompis från USA hade skickar henne två. Hon tog båda och den ena blev blå medan den andra blev rosa.
    Det är bara ett sätt att tjäna pengar på nyfikna föräldrar. Satsa på ett köns ul istället.

ja det är inte 100% men 95 tydligen.. jag köpte två för att se om de gav samma eftersom jag var skeptiskt.. och ja fick samma resultat!
  • weto

Ingen mer som testat? 

kanske inte lika eftertraktat här i sverige som runt omkring i världen..   

• Alisa
    SailorGirl skrev 2012-01-25 10:53:50 följande:
    Ett annat säkert sätt är det postnatala testet "Okulärbesiktning". Nästan hundra procent korrekt!
  • Enniie

Jag har köpt hem och testat. Visade lila (flicka), men det återstår ju att se...

• weto

Vi fick oxå flicka, på UL i v 15+5 va de pojke och RUL v18+1 var dem oräkra .. ska på UL 1/5 kommer då vara i v 19+6 så då ska vi väl får det svart på vit

Svar på tråden Ta reda på könet med hjälp av de nya urintestet, från usa!