• Kylie

Vilka namn är de vackraste som ni vet?

Härmar en tråd - fast ändrar den till de vackraste  namn som ni tycker! Tycker det är så trist att höra om de "fulaste" namnen, namn är för mig väldigt personligt och många gånger har ju namn personliga anknytningar. Så nu vill jag att ni skriver de vackraste namn som ni vet istället! :)

Själv väljer jag bland många hundra olika; Nora som vackraste tjejnamnet och Alexander som vackraste killnamnet. 

• Svar på tråden Vilka namn är de vackraste som ni vet?
  • sportmamman

mina favourit namn har mina barn såklart och det är {#emotions_dlg.flower}Alexander, Elsa, Felix, Moa, Mhy,Filippa, Oliver, Casper, Stina och änglabarnet Stella-Astrid{#emotions_dlg.flower} men jag gillar många anndra lite äldre namn också

• Åskan

Simon som killnamn (men det vägrade min man, så det fick bli en Axel istället) och Alice som tjejnamn (som vår dotter heter)

• Kylie
    Åskan skrev 2012-04-19 16:37:09 följande:

Simon som killnamn (men det vägrade min man, så det fick bli en Axel istället) och Alice som tjejnamn (som vår dotter heter)

Haha varför vägrade han? Dålig erfarenheter av "Simonar" eller?
  • Loa

Förutom mina barns namn så tycker jag om Carla och Alexander

• alvisen

Tjej: Gry Olivia (dotterns namn), Ofelia, Elise
    Kille: Tristan, Caspian, Florian

• Gurkan

Olle, Tage, Gösta, Gunnar, Harry, Eskil på killidan och på tjejsidan Rut, Majken, Siv, Lisen, Britta

• Izela

Jag älskar namnet Majken men kommer tyvärr aldrig att få igenom det här hemma:(
    Gillar såklart mina döttrars namn som är Melina och Malin. På killfronten är det nog Erik eller Milian..

• hoppetlever

Tjejnamn: Othilia, Sigrid, Cornelia, Aurora och Isadora

Killnamn: Natanael, Viljar, Caspian 

Svar på tråden Vilka namn är de vackraste som ni vet?