• Edvinsmamma77

Blivande mammor från Göteborgs-trakten, låt oss följas åt! =)

Hej! Jag är 34 år, från Göteborg och till sommaren väntar jag mitt andra barn. Har en son på 5 år sen tidigare. Tänkte det kanske finns fler som beräknar nedkomst till sommaren och vi kan följas åt? Kanske till och med hitta någon att hänga med när mammaledighet börjar=) Hur mår ni, hur känns det? Här rör det sig som sjutton i magen=) V 20 nu och njuter för fullt! =)

• Svar på tråden Blivande mammor från Göteborgs-trakten, låt oss följas åt! =)
  • Sunny K 76

För mig fungerar det bra!
    Några mer som kan?

Tweedy79, du kan förstås haka på även om du är kille! Vi har nog endel att prata om :) Och det kan ju va bra att få höra hur en kille ser på saker och ting utifrån.

• Sunny K 76

Nu är det jag som har ont i halsen idag och lillkillen som skulle börja på Babysim idag är lite rosslig o hans fötter var kallsvettiga. Vi tog tempen och med 37,4 blir det ingen simning utan en lugn dag hemma.

• Tesdy

Ingen fara Sunny jag hade feber i både tisdag och igår, har inte kollat idag men jag är gärna hemma och tar det lugnt idag.
    Jag hittade en sida med Gbg mammor och där skall man träffas på cafet i arkaden vån två på tisdag kl elva. Det kanske vi skall sikta in oss på istället.

• Fotis

Hejsan,
    Hur hittar man till den gruppen? Jag kan tänka mig att hänga på på tisdag.

• Sunny K 76

Sorry, har inte varit inne på ett tag. Vi har haft o har en segdragen förkylning, eller smittat varann fram o tillbaka i familjen. Sen har vi haft o har ;) fullt upp då vi ska ha dop på söndag.

Var någon av er iväg i tisdags?

• Sunny K 76

Hej!
    Ett nytt försök; Mammalunch torsdagen 11:e kl 10:30. Vi träffas vid Nordstans info.
    Jag har ett ärende strax efter kl 13 vid Kopparmärra som jag sedan smiter iväg till. Förslag på lunchställen mottages :)

Har oxå gått ut med "träffen" i forumet för mammalediga i Göteborg. Så det är jag o iaf en till ;)

• MarieLi

Dagarna är ju inte varandra lika med en liten i familjen, men jag hänger gärna med om jag orkar, så räkna med mig!

• lyckligalängtan

Är det någon kvar här eller håller ni till i en annan tråd?

Blev det någon fikaträff? Mina stora barn hade studiedag från skolan så jag kunde inte komma.

Svar på tråden Blivande mammor från Göteborgs-trakten, låt oss följas åt! =)