• reb86

Söker undersökningsdeltagare till enkät

Hej!

Jag är en student på Stockholms Universitet som just nu skriver C-uppsats om självkänsla, oro och stress.

Jag söker personer som arbetar (heltid, deltid osv.) som kan tänka sig att vara med och besvara min webb-enkät. Enkäten tar max 10 minuter att fylla i och är naturligtvis helt anonym.

Alla som är intresserade av resultaten eller vill ta del av uppsatsen när den är färdig, är varmt välkomna att kontakta mig på c_uppsats2012@hotmail.se

Här är en länk till enkäten:

docs.google.com/spreadsheet/viewform

Jag är tacksam för varje ifylld enkät jag kan få in!

Ha en fin kväll

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-11 12:53
    Nu har jag fått in alla enkäter som behövs för min uppsats. Tack till alla som har varit med och ställt upp!

• Svar på tråden Söker undersökningsdeltagare till enkät
  • reb86

Tusen tack alla som har hjälpt till att besvara enkäten! Det här kommer verkligen att höja kvaliteten på uppsatsen.

Nu saknar bara ynka 6-7 svar till, så är jag på god väg att bli färdig. Så om det finns några fler intresserade får ni gärna ställa upp!

Återigen, alla som är intresserade av återkoppling när uppsatsen är färdig är  varmt välkomna att kontakta mig på

c_uppsats2012@hotmail.se

• Pajama

Och en till...

Blev lite motsägelsefulla resultat märker jag. Svårt när man inte kan förklara...
    Lycka till med ditt arbete!  

• reb86

Pajama: Ja det blir lätt så med enkäter, har själv varit med om att man ibland vill skulle vilja ge en motivering till varför man svarat på ett visst sätt på vissa frågor :)

Svar på tråden Söker undersökningsdeltagare till enkät