Resa med eller utan 1-åring? Hur hade du gjort?
Jag är så himla kluven just nu så tror ja blir tokig!!
Min sambo jag å ett kompispar till oss har länge pratat om att åka på charter i april-maj. Vi ska åka all inclusive å bara ha en härlig semester med avkoppling sol å bad.
Nu är det så att vi har en liten kille som fyller 1år i slutet på maj. Min sambo vill absolut inte ha med honom på semestern han säger att det inte blir någon avkoppling då. De kan ja hålla med om. En 1-åring får man ju springa efter en hel del.
Mina föräldrar och mina svärföräldrar kan dela på å ha killen när vi är borta. Båda bor på samma ort som vi. Han trivs som fisken i vattnet hos båda och har sovit över hos båda också...
Jag vet inte om jag skulle njuta av en semester utan min lille kille... Tvivlar inte på att han kommer ha det annat en kanon hos mina å min sambos föräldrar!
Kan tillägga att han är flaskbarn. Så har kunnat åka på lite ärenden å sånt från första början utan att ha bråttom hem... Så kanske inte har samma band mellan oss som man har med ett barn som ammats?! Vet inte...
Hur skulle du göra? Snälla hjälp mig! Är jag en dålig mamma om ja åker? Å va kommer alla andra å tro om mig?!