• Anonym (Arg)

Pojkvän tycker inte det är skönt att ha sex vanligt.

Min pojkvän tycker inte att det är tillräckligt skönt att ha sex vanligt så nu har vi aldrig mer det.
    Han har köpt sexleksaker för män som han valde skulle vara extra "tighta", och han säger att jag kan sluta ta mina p-piller för han känner inte lust att ha sex sådär mer.
    Däremot vill han ha sina sexleksaker för män men jag duger inte mer.Är det vanligt att killar inte vill ha sex i vaginan men endast vill ha i rumpan?
    Han har aldrig sagt rakt ut att han inte tycker jag är trång mer,men jag ser det på honom att han menar det.
    När jag frågar varför han inte vill ha vanligt mer säger han att han inte vill säga/vill inte prata om det.
    Vad ska jag ta mig till? Jag vill inte ha sex i rumpan, det är det obehagligaste som finns. Borde vi ha ett sexfritt förhållande?  

• Svar på tråden Pojkvän tycker inte det är skönt att ha sex vanligt.
  • Anonym (förspel)

Ha mer förspel och se till att du kommit innan ni har sex, så blir man ofta mkt trängre, lr iaf jag.

Fråga om han är gay? Aldrig hört om en man som helt plötsligt inte vill ligga med sin tjej om det inte föregått något problem som t ex impotens eller så.  Om han inte ens vill prata om det så kanske det är en trolig anledning eftersom det kanske kan tänkas vara skämmigt att berätta sådant? 

Det kanske är en fas, men jag vet inte, fråga honom varför han tycker du inte är tillräckligt trång längre. Det är ju inte så att man en dag blir slapp i snippan liksom, kroppen grå ju t om tillbaka efter graviditet så.  

Fråga honom om han vill ha en snopp därbak.

• GranitBerg

Gör om frågan till "Borde vi ha ett förhållande?" i stället.

Är detta ett förhållande du har tänkt ska vara typ resten av livet? Vill du ha ett förhållande utan sex?

Själv anser jag att ett förhållande, det har man för att man mår bra av det, för att det stärker en, för att man känner sig älskad och åtrådd, för att man älskar och åtrår, för att man har en livspartner att diskutera svåra saker med, att få stöttning av, få tröst av, för att man växer som människa i sitt förhållande. Ja - typ så. Hur tycker du ett förhållande ska bara, och stämmer det med vad ni har?

• Anonym (Razorvine)

Hitta någon som vill ha samma som du i sängen, det är det absolut enklaste och smärtfriaste. Och det här låter som en fundamentalt taskig attityd hos killen ifråga, jag har aldrig hört på maken!

Så kan han vidareutveckla sin trångsynthet på annat håll.

• Anonym (Man 65)
    Anonym (Arg) skrev 2012-02-02 11:44:58 följande:
    Min pojkvän tycker inte att det är tillräckligt skönt att ha sex vanligt så nu har vi aldrig mer det.
    Han har köpt sexleksaker för män som han valde skulle vara extra "tighta", och han säger att jag kan sluta ta mina p-piller för han känner inte lust att ha sex sådär mer.
    Däremot vill han ha sina sexleksaker för män men jag duger inte mer.Är det vanligt att killar inte vill ha sex i vaginan men endast vill ha i rumpan?
    Han har aldrig sagt rakt ut att han inte tycker jag är trång mer,men jag ser det på honom att han menar det.
    När jag frågar varför han inte vill ha vanligt mer säger han att han inte vill säga/vill inte prata om det.
    Vad ska jag ta mig till? Jag vill inte ha sex i rumpan, det är det obehagligaste som finns. Borde vi ha ett sexfritt förhållande?  
    Jag tycker du skall släppa till rumpan lite mer. Gör du det på rätt sätt kommer du att njuta av det :) Din pojkvän kommer bli nöjd, ert förhållande bättre och du mer tillfredställd.
  • roffe
    Anonym (Man 65) skrev 2012-02-02 15:26:43 följande:
    Jag tycker du skall släppa till rumpan lite mer. Gör du det på rätt sätt kommer du att njuta av det :) Din pojkvän kommer bli nöjd, ert förhållande bättre och du mer tillfredställd.
    Tror du att alla kvinnor gillar analsex på riktigt eller trollar du bara?

Jag vet nämligen många som avskyr det oavsett hur mkt dom än försökt.

Du kan inte säga att hon kommer njuta av det för du känner inte hennes kropp. Hon skrev i Ts att hon tycker det är det obehagligaste som finns.

Om situationen var omvänd, hade det varit rimligt att t ex övertala mannen att dra sin penis mot en kaktus innan sex bara för man tycker om att titta på det? Nej för det gör ju ont. Ja det gör analsex oxå för väldigt många.
    Det är inte för alla.Precis so mstrypsex, bdsm osv. Alla gillar olika saker. 
  • YummyMami

Bästa rådet

MickeN1973 skrev 2012-02-02 11:46:04 följande:
    Köp en strapon och knulla din kille i röven

Och se till för sjutton att det är en REJÄL en, det ska kännas!

Sämsta rådet
    Anonym (Man 65) skrev 2012-02-02 15:26:43 följande:

Få gillar analsex, de män vilka vill ha det ska göra det med män så som naturen har skapt de hela till. Vaginalt med kvinnor analt med män emellan, och om vissa kvinnor gillar det så.. är det inte så att undantag finns för allt?
    Blogg, har cancer eller nåt.. nertystad.bloggplatsen.se
  • Anonym (samma här)

Jag dejtade en kille för ett par år sedan som sa att han inte kunde komma vid vanligt sex (han blev nästan slak efter ett tag...) Han ville bara ha analsex hela tiden! Vet inte varför? Jag ställde upp för att han skulle bli nöjd men jag gillade det inte speciellt mycket. Kände oxå att jag inte var tillräckligt trång för honom och det gjorde ju att jag blev osäker. Men ingen annan jag har legat med har sagt att jag är för slapp, snarare tvärtom. 

Ja det blev ju iaf inte något seriöst förhållande där om man säger så. 

• Trust me

Mycket norska oljefält är det på FL nu..

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • siamesia
    YummyMami skrev 2012-02-02 15:34:37 följande:
    Bästa rådet

Och se till för sjutton att det är en REJÄL en, det ska kännas!

Få gillar analsex, de män vilka vill ha det ska göra det med män så som naturen har skapt de hela till. Vaginalt med kvinnor analt med män emellan, och om vissa kvinnor gillar det så.. är det inte så att undantag finns för allt?
    Skrattandehahaha! Underbara kommentarer!
  • Anonym

Min sambo hälsar att du borde skaffa dig en hetero kille. Och jag tjejen hälsar att du är fan värd mer

• siamesia
    Anonym (Arg) skrev 2012-02-02 11:44:58 följande:
    TS, jag håller med om vad de flesta andra här i tråden skriver. Din kille låter för det första väldigt tölpaktig i det sätt han bemöter dig på. Du måste sätta gränser och säga ifrån när någon försöker klampa rakt över dig!

Varför han har fått dessa idéer kan man inte veta, men ett är säkert och det är att det är inget som helst fel på dig och jag kan lova att du är helt utan skuld i den här situationen!

Kanske är din kille gay, som någon var inne på. Det är ett lustigt sätt han har att handskas med det isåfall, men konstigare lär ha funnits.

Men troligt är nog att din kille har något slags mentalt hinder för att kunna uppskatta "normalt" sex, vare sig han nu är gay eller inte.

Ett vanligt fenomen bland framförallt yngre killar i dessa dagar är "porrskador". Vissa killar som ägnat enormt mycket tid åt att runka till internetporr kan efterhand utveckla ett slags blasérat missbrukarförhållande till porren. I början kanske de blev jättetända bara av att se ett par nakna bröst på bild, men efterhand krävs det "värre" och värre grejor för att de överhuvudtaget ska få någon sexuell stimulans alls. De jagar från klipp till klipp och hittar till slut ingenting alls som kan göra dem tända längre. Ofta får de hela sin bild av sex såpass skadad genom porrmissbruket att inte ens riktigt sex i verkliga livet med en älskad partner kan få igång dem längre. De kan uppleva att de har nedsatt känsel i sin penis och till och med bli helt impotenta, eller bara få sexuell njutning genom att typ hänga upp och ned i en kristallkrona med ett äpple i röven och tio dvärgar som hoppar motsols i en ring runt dem. Nåja...inte exakt såklartSkrattande, men faktiskt kan de få väldigt speciella "behov" för att överhuvudtaget få upp den.

Om det är så att han har den typen av problematik är det bara att lägga ned alllt vad samlag heter och börja om från början med honom. Man måste återföra dem till en normal sexualitet igen, få dem att steg för steg hitta tillbaka till en normal attraktion och lust. De har varit vana att hela tiden stegra sina behov, hela tiden söka efter nåt nytt, sexigare, porrigare, häftigare...nu måste de trappa ned istället och lära sig att njuta av de små sakerna igen.

Börja med att införa samlagsförbud och sedan får ni steg för steg lära honom hitta den sanna njutningen och lusten igen. Låt honom känna och pilla, fråga honom hur det känns i varje moment, visa upp dig för honom, smek honom (på andra ställen än könet) och gör honom uppmärksam på exakt varenda liten förnimmelse.

Jag tycker oavsett hur det nu är med din kille att du ska avkräva honom en bättre kommunikation. Han kan inte bara komma med olika besked till dig om saker han bestämt bakom din rygg ("nu kan du sluta med p-piller för jag vill inte ha sånt sex mer") eller kräva att nu ska ni bara ha analsex helt plötsligt. När man är vuxen och har ett sexliv med en partner kan inte bara den ena bestämma hur det gemensamma sexlivet ska se ut. Här måste du bli mer bestämd och sätta gränser, som sagt. Sedan tycker jag som sagt att du ska undersöka lite närmare vad bakgrunden till din killes märkliga idéer kan vara. Skulle det vara så att min lilla teori om porrskada verkar kunna stämma in, så är det avgörande att han själv också inser att han har problem och är intresserad av att jobba med det.

I annat fall tycker jag du ska lämna honom och se dig om efter en mognare kille som vill ha ett samspel istället för att bara köra sitt eget race och förvänta sig att du ska hänga med.
Svar på tråden Pojkvän tycker inte det är skönt att ha sex vanligt.