• Anonym (Kille)

Knullad av en kille!

Jag är nyfiken på att bli knullad av en kille, vet inte bara hr jag ska beté mig.

• Svar på tråden Knullad av en kille!
  • Sven Justus

Testa qruiser.com, där bör du hitta vad du söker. Och som EmilyB säger här ovan, använd rikligt med glidmedel!

Män är män. Kvinnor är kvinnor
  • Anonym (Kille)

Finns det nån kille som har nån erfarenhet av att rida en anna kille, funkar det

• Sven Justus
    Anonym (Kille) skrev 2012-02-02 14:24:38 följande:

Finns det nån kille som har nån erfarenhet av att rida en anna kille, funkar det

Jag tror som sagt att du har större framgång att få svar på dina frågor på rätt forum, som tex qruiser.com, ix.nu eller liknande. Här på familjeliv är de flesta besökarna kvinnliga och jävligt heterosexuella så jag tror det kan vara svårt för dig att hitta den hjälp du vill ha här. 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor
  • Anonym

Eftersom jag som tjej kan rida min kille med hans kuk i analen borde det funka kille och kille också :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-02-02 18:02:29 följande:
    Eftersom jag som tjej kan rida min kille med hans kuk i analen borde det funka kille och kille också :)
    Fast hans egen kuk kanske slänger runt mer än dina läppar?
  • Anonym (done that)

Att rida en kille analt är att föredra om man är nybörjare. Du har kontroll på djup, takt osv. samt att du kan själv hitta din prostata mde hans kuk då. Och det brukar vara skönt då hans händer automatiskt landar runt din.

Lycka till. :) 

• varmodig
    Anonym (Kille) skrev 2012-02-02 12:55:55 följande:
    Jag är nyfiken på att bli knullad av en kille, vet inte bara hr jag ska beté mig.
    Jag rekommenderar dig att gå in på Bodycontact.se
  • Anonym (provat)

Jag har haft sex med en kille en gång för att prova, och då red jag på honom, inget glidmedel eller nått. sög av honom satte mg över honom och började rida in den lungt och fint i början tills jag kännde mig riktigt avslappnad, sen var det bara att rida på... det var jätte skönt kan jag lova... hade gärna gjort om det!!!
  • Anonym (gym rat)

På gymmet i saunan brukar det alltid finnas någon som har stånd. Prata med dem. De vet hur detta skall lösas.

• Anonym (Bikillen)

Jag var iväg på en sexdate igår kväll med en kille som jag kom i kontakt med via bodycontact.se. Det var riktigt bra och jag sög hans stora hårda kuk länge tills han sprutade mig i munnen och jag svalde satsen. Trots att han kommit var han riktigt hård fortfarande och efter lite vila för hans kuk så satte vi igång igen och körde en 69. Jag kände att jag verkligen gillade att suga hans härliga kuk och han njöt verkligen. Därefter så tog han på en kondom och rikligt med glidmedell och trängde sakta in i mig bakifrån, han drog ut den några gånger och fyllde på med glidmedel och därefter då kändes det bara riktigt skönt. Ett annat tips än glidmedel är att du har lekt med t ex dildos eller butpluggs innan och är van vid att ha saker i baken. Jag har mångårig erfarenhet av att analt tillfredställa mig själv. Ett annat tips är att när kuken är i baken så kläm åt riktigt ordentligt så blir det som att stretcha.

Tveka inte att vara med en annan kille det kan bli riktigt bra sex.

• Fandango2012
    Anonym (Bikillen) skrev 2012-05-28 18:11:03 följande:
    Jag var iväg på en sexdate igår kväll med en kille som jag kom i kontakt med via bodycontact.se. Det var riktigt bra och jag sög hans stora hårda kuk länge tills han sprutade mig i munnen och jag svalde satsen. Trots att han kommit var han riktigt hård fortfarande och efter lite vila för hans kuk så satte vi igång igen och körde en 69. Jag kände att jag verkligen gillade att suga hans härliga kuk och han njöt verkligen. Därefter så tog han på en kondom och rikligt med glidmedell och trängde sakta in i mig bakifrån, han drog ut den några gånger och fyllde på med glidmedel och därefter då kändes det bara riktigt skönt. Ett annat tips än glidmedel är att du har lekt med t ex dildos eller butpluggs innan och är van vid att ha saker i baken. Jag har mångårig erfarenhet av att analt tillfredställa mig själv. Ett annat tips är att när kuken är i baken så kläm åt riktigt ordentligt så blir det som att stretcha.

Tveka inte att vara med en annan kille det kan bli riktigt bra sex.

Mmmmm....det låter som att du fick en skön och härlig kväll....härligt skrivet.
  • Anonym (Bikillen)

Ja, det var riktigt underbart, vi ska förmodligen träffas igen för bra och skön sex.

Svar på tråden Knullad av en kille!