Knullad av en kille!
Jag är nyfiken på att bli knullad av en kille, vet inte bara hr jag ska beté mig.
Jag är nyfiken på att bli knullad av en kille, vet inte bara hr jag ska beté mig.
Testa qruiser.com, där bör du hitta vad du söker. Och som EmilyB säger här ovan, använd rikligt med glidmedel!
Finns det nån kille som har nån erfarenhet av att rida en anna kille, funkar det
Finns det nån kille som har nån erfarenhet av att rida en anna kille, funkar det
Att rida en kille analt är att föredra om man är nybörjare. Du har kontroll på djup, takt osv. samt att du kan själv hitta din prostata mde hans kuk då. Och det brukar vara skönt då hans händer automatiskt landar runt din.
Lycka till. :)
www.bodycontact.com
Där kan jag lova dig att du får napp!!
Lycka till.
testa och bli medlem på www.qx.se, rena köttmarknaden där! :)
På gymmet i saunan brukar det alltid finnas någon som har stånd. Prata med dem. De vet hur detta skall lösas.
Jag var iväg på en sexdate igår kväll med en kille som jag kom i kontakt med via bodycontact.se. Det var riktigt bra och jag sög hans stora hårda kuk länge tills han sprutade mig i munnen och jag svalde satsen. Trots att han kommit var han riktigt hård fortfarande och efter lite vila för hans kuk så satte vi igång igen och körde en 69. Jag kände att jag verkligen gillade att suga hans härliga kuk och han njöt verkligen. Därefter så tog han på en kondom och rikligt med glidmedell och trängde sakta in i mig bakifrån, han drog ut den några gånger och fyllde på med glidmedel och därefter då kändes det bara riktigt skönt. Ett annat tips än glidmedel är att du har lekt med t ex dildos eller butpluggs innan och är van vid att ha saker i baken. Jag har mångårig erfarenhet av att analt tillfredställa mig själv. Ett annat tips är att när kuken är i baken så kläm åt riktigt ordentligt så blir det som att stretcha.
Tveka inte att vara med en annan kille det kan bli riktigt bra sex.
Ja, det var riktigt underbart, vi ska förmodligen träffas igen för bra och skön sex.