vill stå själv på huset p.g.a högre inkomst !!!!!
Min kille vill skriva över hela huset på sig själv för att han får mera pengar än mig,vi står 50/50 nu.Jag har alltid tjänat nästan hälften av vad han får,jag ca 11.000 & han 21.000. Jag har aldrig kunnat bidra m rustning & stora projekt eftersom vi inte har gemensam ekonomi.Vi delar på alla räkningar som har med huset att göra & vad som ingår där.Sen har jag bara till bensin,mat,cigaretter sen är mina pengar slut.Jag kan aldrig unna mig något alls medans han kan köpa ungefär vad han vill & när han vill.Han sa till mig att nu får det vara slut på välgörenheten !!!!!!!!!!!!!.......
Vi har varit tillsammans i 18 år & har en dotter på 3 år.
Vi har helt olika åsikter när det gäller pengar & värderingar om livet.
Jag anser att om man får in mer pengar bidrar man också med mera,& att andra faktorer spelar roll så som vad man tar hand om i hemmet.Jag har alltid fogat mig efter hans arbetssitvation om han jobbar natt,kväll,helg eftersom han jobbat lite olika,det är mestadels jag som tagit hand om barnet.
Jag vill inte att hon ska växa upp i ett hem där det är så ojämlikt,att man är mindre värd för att man tjänar mindre.
Nu känner jag så här: jag vet inte om jag vill bo kvar längre när han har en sån här syn & jag vet heller inte om jag skulle klara att stå i lägenhet......