• Anonym (Förvirrad)

Ensamstående pappa

Hej!
    Jag är en ensamstående pappa som har två barn. Äldstingen blir snart tre år. Minstingen är 5 månader. I nuläget vill jag ägnar all tid åt mina busungar så att leta efter partners finns inte på schemat. Det är också så att jag har ej haft samlag sedan min 5-månaders baby blev till för i samma veva bestämde vi att gå skilda vägar för mina barns mamma har personliga problem. Våra barn är äkta kärleksbarn och det känns som att jag aldrig kan uppleva samma känsla som när bägge busarna blev till, alltså själva samlagen. Jag visste ju att nu ska vi göra barn och det blev extra spännande känsla och samtidigt så skönare under själva akten, från början till slut. Så jag kan inte glömma hur speciellt just dessa två samlag var för mig då jag visste att nu blir jag pappa. Jag har funderat på att köpa mig en sexdocka eller något liknande men jag kommer aldrig att överträffa de två gångerna och eftersom jag har min bebis inne i mitt sovrum lär det väl kännas konstigt att mysa med sexdockan med babyn brevid i spjälsängen och även äldstingen tillbringar den mesta tiden i min säng. Även om jag inte direkt känner behov av att njuta för mig själv sedan minstingen föddes för barnen tar ju all min tid så flyger dessa tankar på mig ibland. Det gör mig ganska förvirrad men samtidigt känner jag ju också att kan jag inte komma upp i samma sköna prestation då jag gjorde mina två älsklingar så får det vara. Jag har heller inte brytt mig om onani.
    Hoppas att du förstår någorlunda av vad jag menar.
    Med vänliga hälsningar
    Ensamstående pappa    

• Svar på tråden Ensamstående pappa
  • sexologen

Hej!

Att känna sexuell lust och att som du gör tänka tillbaka på de fina sexuella mötena du varit med om är för dig en härlig känsla och något som kan ligga till grund för onani som du skriver. Att fantisera och fundera som du gör om en sexdocka kan i sig vara lustfyllt även om det inte realiseras. Att avstå från onani för att det inte kan mätas med det du tidigare upplevt avgör du själv, men många människor både de som lever utan som med partner onanerar för att njuta och känna lust. 

Ta hand om dig och din fina familj!

Hälsningar
    Sara Dahlin    

Svar på tråden Ensamstående pappa