Vilken av klänningarna tycker du är sötast?
Jag har svårt att bestämma mig. Hjälp!
A
B
Jag har svårt att bestämma mig. Hjälp!
Tyckte om båda lika mycket.
Ser ut som något en 10-åring skulle ha. Gillade inte någon an dem.
Näpp, gillade tyvärr ingen...ser för barnsligt ut och passar små flickor på 8-9 år.
1:an. den andra såg lite väl liten ut för att se bra ut tycker jag.
Hur kommer det sig att det är så inne för vuxna (förmodar jag) kvinnor att försöka se ut som små flickor?
Jag gillade ingen av dom, men måste jag välja så blir det A.
A är söt och Alice i underlandet-aktig. Men kan tonas ned till mer söt/kvinnlig med strumbbyxor istället för bobbysocks med spetskant, mer "vuxna" skor, utan parasollet och med en elegant uppsatt frisyr. Funkar även på kvinnor som är ordentligt vuxna (men inte tantvuxna om ni fattar) eftersom man blir ordentligt påklädd i den.
B är för unga vuxna, med den kjolen får man inte vara en dag över 23. Eftersom den ser ut som barnkläder, är barnhemsuniformsinspirerat på något skruvat vis är jag inte förtjust i den. Man blir inte ett dugg påklädd, tvärtom är ordet som kommer för mig "otillräcklig".
förresten ts, var kan man köpa den första, blå/grå klänningen?
A är jättegullig.
B är jätteful. :):)
Enligt mig!!
För en 14-åring med Mary Poppinskomplex som ska på konfirmeringskalas är B utmärkt men annars...
Näääe ingen om det inte är maskerad nära förestående.
A duger möjligen i maskeradbaler eller mer perversa sexlekar.
Both looks perverted...
Gillade ingen.
Usch nej, ser ut som barnklänningar. Inte något som en vuxen har på sig.
Många tycker de är "barnsliga". Jag tycker de är "flickiga". Är inte det skillnad? Men struntsamma, då är jag väl barnslig då.