• Fidelis ad urnam

Är det otrohet att onanera?

Anser du att din respektive är otrogen om denne onanerar när du inte är hemma?
    (Porr är inte del av händelsen) 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det otrohet att onanera?
  • Mariohn
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 13:40:23 följande:
    pga hackeriet
    Fast man ser ju vem som skriver...det är bara när det kopieras det är dolt?
  • Fidelis ad urnam
    Mariohn skrev 2012-02-06 13:41:32 följande:
    Fast man ser ju vem som skriver...det är bara när det kopieras det är dolt?
    Ja vid citat. Vet inte hur de har tänkt, det blir bara störigt i trådar med många inlägg. Svårt att se vem som har skrivit vad utan att gå tillbaks i tråden. 
    Vet bara att de skrev att det skulle vara så här för nu, men jag vet inte hur länge de planerar att det ska se ut så här 
  • Mammatill2tjejer

Nej för sjutton! Klart att det inte är!

Man måste inte se för att tro, men ofta tro för att se
  • Hallonröd
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-06 13:27:18 följande:
    He he, ja jag har läst en viss tråd och även om TS Kanske inte är seriös så fanns det vissa som var det. Känns lite skrämmande, hur kan man tro att det är OK att styra en annan människa på det sättet?
    Ja man blir ju mörkrädd....Obestämd
  • Zixi

Nä, men om det innebar att han försakade annat han borde göra så hade jag blivit lite sur. Han får se till att diska först

2010-07-20 3040/50
  • QueenObscene

Nej, verkligen inte! Det är helt okej att onanera, men jag skulle nog anse att det fanns problem om min man valde att runka istället för att ha sex med mig.
    Men att göra det ibland när det inte finns tillfälle till sex ser jag inga fel i.

• radwanska
    Pleco skrev 2012-02-06 13:39:46 följande:

Det är lika mycket otrohet som att skita.

Blir så förbannad på dessa människor som inte låter sin partner utnyttja rätten till sin egen kropp. Vad är det för fel på folk egentligen?

Det är självklart inte "otrohet", men man kan heller inte likställa det med att skita tycker jag. Att skita påverkar ju inte sexdriften och samlevnaden.

Föreställ dig att du är kvinnan i en relation med ett dåligt sexliv med en man som alltid säger att "nej inte idag jag har ingen lust". Sedan kommer du på mannen med att onanera. Då blir det ju liksom så uppenbart varför mannen inte har någon lust, för han tar hand om sig på egen hand.

Att skita är ju bara en kroppsfunktion men onani kan ha stor inflytelse på samlivet. Sen grundar sig väl problemen någon annanstans och inte just i själva runkandet i sig men ändå. 
  • Ajkje

Nej det räknas som hobby och tidsfördriv

• 3 små hjärtan

Otrohet skulle jag inte kalla det. Däremot förstår jag inte behovet om man har en partner och är nöjd med sexlivet. 

• Chazz Michael Michaels

Hade inte sett det som otrohet om hon onanerat när jag var hemma heller.

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Ajkje
    3 små hjärtan skrev 2012-02-10 00:16:31 följande:
    Otrohet skulle jag inte kalla det. Däremot förstår jag inte behovet om man har en partner och är nöjd med sexlivet. 
    Varför skulle det inte gå att onanera trots att sexlivet är på topp?
  • 3 små hjärtan
    Ajkje skrev 2012-02-10 00:18:41 följande:
    Varför skulle det inte gå att onanera trots att sexlivet är på topp?
    Vad är vitsen? Det är väl skönare att ha sex än att onanera? 
  • Ajkje
    3 små hjärtan skrev 2012-02-10 00:41:35 följande:
    Det ena utesluter inte det andra och det är t.om så att kvinnor som vet hur de får orgasm lättare får orgasm tillsammans med en partner. Bara det är en win-win situation.
  • Stjärnfall76
    3 små hjärtan skrev 2012-02-10 00:41:35 följande:
    Om man gör det hellre än att ha sex, så tycker jag att man har problem. Men absolut inte annars.

Vitsen kan tex vara att den ena har större drift än den andra. Jag är tacksam för onani och internet porr, för min man är sugen varje dag, och jag några gånger i veckan. Nu är jag höggravid. Hur skulle man lösa det annars tycker du? Att jag ställer upp eller att han blir sexuellt frustrerad?
  • snäll

Knappast. Däremot  har jag inget emot att veta när och var det händer, eller att uppmana till det... För då känner jag mig ansvarsbefriad men delaktig. Är det konstigt?

Svar på tråden Är det otrohet att onanera?