• Mixxiey

Varför ska jag alltid träffa på idioter??!!

Hej, jag har en tjej på 6 månader, pappan till dottern förlorade sin bror i samma veva som vi fick reda på att jag var gravid. Detta var en planerad graviditet.  Men han började dricka, missbruka och gick på mig för han mådde dåligt när jag ville hjälpa han som ett stöd. 
    Jag lämnade han då han inte ville se mig mer.

Jag träffar på en annan kille efter ett halv år, är höggravid och detta vet denna kille om. Vi bor 4 timmar ifrån varandra och han kom varje vecka och hälsade på mig och vi blev ett par. Han bad mig flytta upp till honom för att vara varandra närmare. Jag går med på det, när jag har sagt upp lägenhete, all min packning påväg upp till han , får han ett samtal som han skyndar och trycker bort. Jag ber han visa mig mobilen, där hade han ett antal tjejer han raggade på, ville ha sex med. Det värsta var att 2 av dessa brudar var min barndoms kusiner.

Där stod jag som en idiot utan bostad.  Hur dum får man bli??? Han bad mig om en chans att rätta till allt, efter mycket tjat gav jag med mig.
    Han försökte bevisa att han kunde vara trogen, men snart lades en tjej som han ville ha innan han träffade mig till på hans facebook. Jag skrev söta inlägg till han på hans sida men han sket i mig totalt. Han säger att det är en gammal förfrågning som har gått igenom. Varför tar man då inte bort henne ?

Dagarna går och jag får en dotter, han gör allt för henne och kallar sig själv pappa. Han säger att han äskar oss och det är bara vi som gäller för han. Han vill att vi skaffar barn, vi försöker.

Han vill iväg på en kryssning, jag säger nej, då han tidigare sa att den kryssningen var han på innan, då hade han massa sex och söp ner sig. Varför skulle jag då tillåta han att åka?

Det blev tjafs.

Dagarna går, han  lägger till 3 stycken brudar varav en av dem erbjuder sex när jag ber han logga in på hans msn för att få reda på vem det är. Han säger att han inte är vän med dem, när det står bokstavligen på msn. 

Vi hamnar i tjafs, vi är ute i stan, han kollar in alla brudar som kommer i kort, storbystade. Visar ingen respekt för mig. Kolla kan han väl göra när jag inte är med?

Vi bråkar mer och mer, han säger att han bara gillar mig och min dotter.  Hon ligger på golvet, sträcker ut armarna för att hon vill att han ska bära upp honom men han skiter i henne, hon bröjar gråta och han skiter i det med.

Jag blir gravid, han säger att vi kör, fixar detta nu. Dagen efter att jag får veta att jag är gravid säger han att jag ska göra abort annars är det slut. 
    Ingen ställer ett sådant krav även om jag skulle göra abort. 

Dagen därpå säger han att han känner inget för mig, min dotter och vill att vi ska flytta ut. Så nu måste jag hitta en bostad och jag har kronis på mig, får vänta på att soc kan fixa fram något och det lär ta tid.  Men under denna tid som jag får vara under samma tak som han skiter han i oss totalt, bara sitter och spelar dataspel eller ute med andra.

Är han ett svin eller är det jag?

• Svar på tråden Varför ska jag alltid träffa på idioter??!!
  • Khaleesi

Han är ett svin, men du är å andra sidan för naiv och kärlekskrank för ditt eget bästa.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Ant3

Han var ett svin, men låter som att du fann dig i det. Kanske dags att vara singel ett tag?

• Ant3
    "Jag lämnade han då han inte ville se mig mer."

"Han bad mig flytta upp till honom för att vara varandra närmare. Jag går med på det"

"Han bad mig om en chans att rätta till allt, efter mycket tjat gav jag med mig."

"Han vill att vi skaffar barn, vi försöker."

"Dagen därpå säger han att han känner inget för mig, min dotter och vill att vi ska flytta ut."

Låter som allt handlar om vad han vill och att du bara flyter med. Det är ju så enkelt att utnyttja...
  • Mixxiey
    Khaleesi skrev 2012-02-07 16:14:12 följande:
    Han är ett svin, men du är å andra sidan för naiv och kärlekskrank för ditt eget bästa.
    Ja, men jag som får skit av han, hans vänner och föräldrar och jag kan faktiskt ärligt talat inte förstå vad jag har gjort för fel mot han? Har varit något han bara lekt med. Och detta inser man nu. 
  • Mixxiey
    Ant3 skrev 2012-02-07 16:47:23 följande:
    "Jag lämnade han då han inte ville se mig mer."

"Han bad mig flytta upp till honom för att vara varandra närmare. Jag går med på det"

"Han bad mig om en chans att rätta till allt, efter mycket tjat gav jag med mig."

"Han vill att vi skaffar barn, vi försöker."

"Dagen därpå säger han att han känner inget för mig, min dotter och vill att vi ska flytta ut."

Låter som allt handlar om vad han vill och att du bara flyter med. Det är ju så enkelt att utnyttja...
    Ja, nu står jag och kan antingen bo under samma tak som han tills jag får en lägenhet här i samma stad via soc , här känner jag ingen. Eller bo hos en vännina i Småland med hennes 2 hundar, 2 söner i en 3:a tills jag hittar eget och få all stöd jag behöver. Problemet är bara att stället hon bor på ligger nära Växjö, Kalmar vilket medför problem då jag och mina bröder blev misshandlade i dessa städer av våra föräldrar och snacka går där. Inget jag vill min dotter skall uppleva när hon blir äldre. Och skall jag göra abort?? Är jag ego om jag behåller och inte tänker på min dotter? Har gjort 2 aborter innan, den ena pga av medicinska skäl, andra förlorade jag barnet pga av den killen jag var med som misshandlade sönder mig. Detta är som ett mönster! jag vill leva själv nu men frågan är vart och behålla eller inte behålla barnet i magen?
  • Ant3

Men du fattar väl att han kommer utnyttja situationen för egen vinning om du bor kvar? Fast å andra sidan lät ju inte alternativet som det ultimata heller, jävligt trångbott...

Jag tycker det är ego att behålla det. Men det är ju lätt för mig att säga.
    Men du vet ju inte var du ska bo och verkar inte direkt som den säkraste på sig själv. Låter som du skulle behöva få en bostad, komma till ro och samla ihop dig lite innan du har fler barn.

Hårda ord kanske, men jag är inte så duktig på att linda in saker. Ta inte illa upp tjejen Tungan ute

• nufan

Om man bara läser det du skriver så är han ett svin, men det finns ju alltid två versioner.
    Skaffa en egenbostad och testa på singellivet ett tag, det är inte så tokigt trots allt.

Jag bor själv med mina tvillingtjejer.

• Marcus121

Jag blir gravid, han säger att vi kör, fixar detta nu

Ungefär där borde du ha funderat några gånger till.
    Ett barn "fixar" aldrig något.

• mammawilhelmsson

Jag tror du är lite snäll, du får ställa lite mer krav på nästa! Var tillsammans minst ett halvår innan ni börjar prata om att flytta ihop! eller bo med varandra varannan vecka samtidigt som du har kvar din lägenhet så du inte står där utan bostad på en gång. Låt honom inte träffa din dotter på en gång, utan vänta tills ni kanske varit tillsammans i två månader eller iallafall några veckor! Så du vet att han accepterar dig för den du är, du är även inte bara mamma utan du är även en annan person också! Jag har också träffat på idioter så jag vet mycket väl vad jag pratar om, det är inge kul alls!

pappan till min dotter vill inte ha någonting med oss att göra, han lämnade mig redan i början av graviditeten, men jag kunde verkligen inte ta bort mitt barn!
     Efter min dotter hade kommit träffade jag en kille "C" han hade också ett barn men vi passade inte alls, han var ute och drack varje helg då han inte hade sin dotter där, och tog jämt folk dit när jag var där..
    Den andra, var mytoman drack nästan varje dag även fast han sa att han hade slutat dricka att deinte var kul längre. Han sket i både mig och Alice, han orkade inte göra någonting med oss men så fort någon kompis ringde och fråga om han skulle med och dricka ja då blev han jätte pigg helt plötsligt, han stal från mig, både alkohol och pengar! Han ljög hela tiden, hittade på saker och han trodde att jah skulle gå på det. Han hade planerat allt in i minsta detalj vad han skulle säga, men jag är inte så jävla lättlurad, han får lära sig ljuga bra först...
     Den sista jag hade, han var jätte konstig, gick på tabletter för att han mådde så himla dåligt! Djup depresion och det är inte bra för alice om han går och är deprimerad hela tiden. Ibland kunde han bara sitta där och inte röra en fena för han hamnade i en annan värld och blev deprimerad, så idioter finns de gott om! 

Svar på tråden Varför ska jag alltid träffa på idioter??!!