Varför ska jag alltid träffa på idioter??!!
Hej, jag har en tjej på 6 månader, pappan till dottern förlorade sin bror i samma veva som vi fick reda på att jag var gravid. Detta var en planerad graviditet. Men han började dricka, missbruka och gick på mig för han mådde dåligt när jag ville hjälpa han som ett stöd.
Jag lämnade han då han inte ville se mig mer.
Jag träffar på en annan kille efter ett halv år, är höggravid och detta vet denna kille om. Vi bor 4 timmar ifrån varandra och han kom varje vecka och hälsade på mig och vi blev ett par. Han bad mig flytta upp till honom för att vara varandra närmare. Jag går med på det, när jag har sagt upp lägenhete, all min packning påväg upp till han , får han ett samtal som han skyndar och trycker bort. Jag ber han visa mig mobilen, där hade han ett antal tjejer han raggade på, ville ha sex med. Det värsta var att 2 av dessa brudar var min barndoms kusiner.
Där stod jag som en idiot utan bostad. Hur dum får man bli??? Han bad mig om en chans att rätta till allt, efter mycket tjat gav jag med mig.
Han försökte bevisa att han kunde vara trogen, men snart lades en tjej som han ville ha innan han träffade mig till på hans facebook. Jag skrev söta inlägg till han på hans sida men han sket i mig totalt. Han säger att det är en gammal förfrågning som har gått igenom. Varför tar man då inte bort henne ?
Dagarna går och jag får en dotter, han gör allt för henne och kallar sig själv pappa. Han säger att han äskar oss och det är bara vi som gäller för han. Han vill att vi skaffar barn, vi försöker.
Han vill iväg på en kryssning, jag säger nej, då han tidigare sa att den kryssningen var han på innan, då hade han massa sex och söp ner sig. Varför skulle jag då tillåta han att åka?
Det blev tjafs.
Dagarna går, han lägger till 3 stycken brudar varav en av dem erbjuder sex när jag ber han logga in på hans msn för att få reda på vem det är. Han säger att han inte är vän med dem, när det står bokstavligen på msn.
Vi hamnar i tjafs, vi är ute i stan, han kollar in alla brudar som kommer i kort, storbystade. Visar ingen respekt för mig. Kolla kan han väl göra när jag inte är med?
Vi bråkar mer och mer, han säger att han bara gillar mig och min dotter. Hon ligger på golvet, sträcker ut armarna för att hon vill att han ska bära upp honom men han skiter i henne, hon bröjar gråta och han skiter i det med.
Jag blir gravid, han säger att vi kör, fixar detta nu. Dagen efter att jag får veta att jag är gravid säger han att jag ska göra abort annars är det slut.
Ingen ställer ett sådant krav även om jag skulle göra abort.
Dagen därpå säger han att han känner inget för mig, min dotter och vill att vi ska flytta ut. Så nu måste jag hitta en bostad och jag har kronis på mig, får vänta på att soc kan fixa fram något och det lär ta tid. Men under denna tid som jag får vara under samma tak som han skiter han i oss totalt, bara sitter och spelar dataspel eller ute med andra.
Är han ett svin eller är det jag?