• Anonym (sugen kille 19)

Hjälp är jag Gay?

Detta kanske är en jätte fånig fråga?

Men min tjej har alltid medans vi varit ihop varit värsta: Tjejiga tjejen Rosa klädder, mycket hår, gosedjur, nästan bara kjolar och klänningar. Men nu har hon fått jobb på ett kontor och börjat klä sig mer som en man:

Kavaj, presade byxor, slipps, håret uppsatt och glassögon (istället för linser).

Och jag tycker hon är så förbannat sexig då? Annars har jag alltid tänt på henne när hon haft lite klädder på sig. men nu blir jag mer tänd när hon är klädd mer manligt. Jag har dessutom tröttnat på hennes urigning utan blir mer tänd på hennes rumpa och senaste gångern vi haft sex har jag velat ta henne bakifrån.

Som sagt, min oro är kanske bara dum, men är det ett tecken på att man är Gay om man tänder på att en tjej blir mer Manlig/Maskulin?        

• Svar på tråden Hjälp är jag Gay?
  • rockaroll

Nej, du är inte gay för att du tänder på din tjej i herrkläder. Du är gay om du tänder på herrar utan kläder. ;) hehe

• Anonym (flatan)

Hej ts!

Det är en fråga som inte är så löjlig alls, men den är däremot svår! Det är ju bara du som vet vad som pågår inne i din hjärna/din kropp. Du skulle kunna vara gay, om du känner att det som är manligt är attraktivt i allmänhet, inte bara på din tjej. Det enda test jag kan komma på är att du när du möter killar som du vet är gay prövar att se dem i ögonen. Den känsla det ger i maggropen kan du få ledning av. 

Men om du kommer på att du är gay, gå inte till handling förrän du har pratat med din tjej och förklarat!

En annan förklaring, om hon klätt sig som du beskriver ovan, kan ju vara att hon nu klär sig som en vuxen, inte som en liten flicka och att det är hennes vuxna sida som nu är tydlig och som du tänder starkare på. 

• Anonym

Jag tänder på killar i tjejkläder men jag är inte lesbisk för det utan snarare bi, så du kanske är något sådant. Du kan ju gilla båda och tycka att det är kul när det blir lite gränsöverskridande liksom.

• Anonym (...)

... Eller så tycker du bara att hon är snyggare i killkläder. Du är gay om du tänder på män. Jag är lesbisk och kan tycka att tjejer i killkläder är skitsnygga, men det gör mig inte till straight. Sluta oroa dig, så länge ni båda är nöjda och glada finns det ingen anledning till att grubbla!
    Om du däremot känner dragning till tanken på att hon kunde vara en man - då är det kanske dags att grubbla. Men igen, gör det inte till någon så stor grej! Det är inte hela världen om man kommer på att man är bi/gay.

Svar på tråden Hjälp är jag Gay?