• Jolene90

skulle vilja ha kontakt med andra ensamstående föräldrar!

Jag är 22 år och snart 3barnsmamma ..

Sonen är född 9/8 2008 och dottern är född 2/2 2010 ..
    Jag söker nya kontakter då jag ej känner någon/träffar någon med barn ..
    Jag själv bor i trollhättan så vore skoj om du bor i närheten ..

Jag är även gravid i v24 ..

• Svar på tråden skulle vilja ha kontakt med andra ensamstående föräldrar!
  • ondar

Jag är ensam med en son på 14månader, bor i uddevalla ;)

• Favete Linguis

Bor inte i närheten men är för tillfället ensamstående & har en dotter som är född okt 2008 & en son född juli 2010 & är gravid med tredje & har BF 5 april .

Är 23 år & bor i Skåne

Ängla 081028 & Kelian 100704 , Vilde BF 120405
  • Carro1980
    Favete Linguis skrev 2012-02-14 11:32:38 följande:
    Bor inte i närheten men är för tillfället ensamstående & har en dotter som är född okt 2008 & en son född juli 2010 & är gravid med tredje & har BF 5 april .
    Är 23 år & bor i Skåne

hej, jag är ensam med en tös på snart 2 år. Just nu ensam men har en stor vårdnadtvist som är så jobbig
  • lillensmamma

Hej !

Är också ensam med min lille parvel, 1 år nu i slutet av mars.
    Bor i Jönköping.

Hur tycker ni vardagen fungerar när ni är själva? 
    Har ni barnen på heltid?

carpe diem
  • Clear1

Jag är 30årig ensamstående mamma till liten tjej på 9månader, bor i skåne..

Har ensam vårdnad och såklart min dotter på heltid. Är mammaledig just nu.
    Vet inte hur vardagen kommer att fungera när jag börjar arbeta igen..

• ondar
    lillensmamma skrev 2012-02-19 07:51:08 följande:
    Hej !

Bor i Jönköping.

Har ni barnen på heltid?
    Har ni vart själva hela tiden eller blev ni det nyss? Hur funkar allt för dig?

Jag har sonen på heltid och har så haft hela tiden. Jag tycker det fungerar jättebra! Han är fjorton månader och börjar sova hela nätterna nu, inte alltid men ofta iaf :).
    Vi har dock tyvärr inte fått varken dagisplats eller jobb ännu så det är mest ekonomin och den ständiga känslan av att man är värdelös som är värst här.

Sonen är väldigt bestämd och vrålar ilsket och länge om han inte får som han vill och det NUU men i övrigt är han fantastiskt glad och busig- jämt. Han vaknar med ett leende på läpparna och det är så härligt :). Vi har superkul ihop jag och han och jag önskar faktiskt att jag hade ett till barn på g men det är ju svårt när man är ensam att göra ett ;P

Hans pappa kommer olika "ofta" o hälsar på men i snitt ca 6timmar i veckan. Har honom inte ensam och hjälper inte till när han är här. På sin höjd leker han lite med honom men mest sträcker han ut sig i soffan o kollar på min tv Obestämd
  • Favete Linguis
    lillensmamma skrev 2012-02-19 07:51:08 följande:
    Hej !

Bor i Jönköping.

Har ni barnen på heltid?

Jag har varit själv sedan i början av Januari bara men är ju en väldigt stor omställning från att vara två om allt , min man hade varit hemma i flera månader pga jag varit sjukskriven så det blev en himla förändring både för mig & barnen men det funkar bra . Vissa dagar är jobbigare än andra .

Mer orolig för hur det blir när minstingen kommer , hur man ska pussla för att få in en hyfsat lugn & sansad vardag mitt i allt detta.

Jag har barnen på heltid & lär ha det så

ett bra tag till för deras pappa har ingen möjlighet att ha dom som situationen ser ut just nu & vart han befinner sig .
    Ängla 081028 & Kelian 100704 , Vilde BF 120405
  • vickan89

Hej!

jag bor inte heller i närheten, jag bor i en liten by i norrbotten :)
    Och är ensam med min lilla gosse som blir 1 år i juni, har varit ensam sen jag fick reda på att jag var gravid. Just nu är jag mammaledig och allt går bara fint. Men som en annan skrev så funderar jag lite på hur allt komma funka då jag ska börja plugga/arbeta sen då jag vill bli undersköterska och då kan man ju få jobba lite konstiga pass, men hoppas det ska ordna sig.
    Jag skulle gärna vilja ha kontakt med fler ensamstående, man kan ju ha kontakt via datorn :)   

Svar på tråden skulle vilja ha kontakt med andra ensamstående föräldrar!