• Anonym

Gravid symtom, illamående mm, trots ofostrig graviditet?

Jag är gravid i v 7, detta är mitt fjärde barn och har mått illa som tusan med de andra, denna gång har jag endast mått illa lite grann men sedan har det avtagit, gravtesten visar fortfarande starkt positivt, Nu är är jag orolig att det ska vara ett till missfall på g ( fick ett i december), eller att det ska vara en ofostrig graviditet som man inte märker förän om flera veckor, tycker det är så hemskt... Någon som har varit med om samma sak... Men minde symtom än vid andra graviditeter.. Tacksam för svar..

• Svar på tråden Gravid symtom, illamående mm, trots ofostrig graviditet?
  • Tealhawk

Min kusin har 3 barn, hon hade det tvärtom. Mådde hur bra som helst med de två första men med det sista var hon väldigt illamående i början. Så symptomen kan variera mellan gångerna fastän det är samma person. Försök att inte oroa dig för mycket, lycka till :)

• Anonym

Tack för svar.. Ja jag ska försöka att inte oroa mig , men det är svårt......

• Anonym

Ville bara skriva att jag oroar mig för precis samma sak som du!!

Håller tummarna för oss båda att inget är fel! 

• maria8585

Var på kvinnokliniken igår efter att ha haft en blödning sent i förrgår. Fortfarande tidigt i grav (6+3) men inget embryo syntes. Ska få komma tillbaka nästa fredag eftersom grav kan vara tidigare än vad jag räknat med. Vet visserligen att jag har ganska sen ägglossning men jag känner otroligt stor skillnad i kroppen sedan blödningen, känner mig inte alls gravid längre vilket säger ganska mycket... Hyser inte speciellt stor hopp inför VUL om en vecka... Just nu gråter jag bara 

Svar på tråden Gravid symtom, illamående mm, trots ofostrig graviditet?