Jag är gift med landets mest oromantiska man!!
Japp, som rubriken lyder så tror jag faktiskt det..min man är inte romantisk för fem öre. Han varken visar eller säger att han älskar mig, när han kommer hem så går han oftast raka vägen till vardagsrummet och sätter sig i soffan och tittar på teve. Efter sådär 10 min sover han..När vi har sex smeker han mig lite på brösten och lite mellan benen, sen kommer han in i mig och när vi är klara så somnar han..jag vill gärna ligga och "gosa" lite efteråt men det bara skrattar han åt när jag säger. Jag vill bli ordentligt smekt innan också, gärna ligga och kramas och kyssas först och känna han verkligen smeker mig överallt liksom..tycker även det är hur skönt som helst att bli slickad men det vill han inte. Han har aldrig med blommor till mig, kommer aldrig fram och bara pussar lite på mig sådär eller vill kramas. Om jag går fram till honom och pussar på honom så skjuter han undan mig efter någon minut och säger typ att ja ja, nu är det bra. När jag beklagar mig och talar om hur jag känner så bara flinar han och säger att han inte är den romantiska typen precis, men han gör absolut ingenting för att ändra sig. Allt det här har gjort att jag tappat lusten för sex helt och hållet i stort sett. Iallafall med honom. Ibland önskar jag att jag kunde hitta en älskare som kunde ge mig allt det här jag så gärna vill ha. Men det är ju av min man jag vill ha det, inte av någon annan. Och jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot honom heller för jag älskar honom verkligen! Någon som har några tips på vad man kan göra?? Vi har ett jättebra äktenskap annars, vi har kul ihop och så där men just det här med romantiken finns bara inte. Jag saknar verkligen det jättemycket och funderar mycket på det, varför han är som han är och sådär. Har även funderingar på att han skulle vara otrogen men han är genomärlig för övrigt så det tvivlar jag i och för sig på..Känner mig så nere och ledsen för det här..