• Anonym (besviken man)

hon vill inte

hej jag har ett bekymmer vi har 2 barn som e 4 respektive 1.5 år gammla.
    vi har bara sex ca 1 gång i månaden å hon säger alltid att hon e så trött men jag då?  jag jobbar 3 skift å e om inte ännu tröttare än henne men känner ändå att man måste finna tid till att umgås sexuellt å inte bara 4 timmar varje kväll å sen säga godnatt.

vi delar på hushålls sysslorna så vad kan det bero på? kan hon ha någon annan tro jag vet inte så därför skriver jag här för att få lite tips på en lösning

hoppas på svarSkäms   

• Svar på tråden hon vill inte
  • Anonym
    Anonym (behov av sex) skrev 2012-02-15 19:44:53 följande:
    Det är inte så lätt vissa har ett stort behov av sex, och funkar inte sexlivet så funkar inte resten heller.

Ja men det är väl bara att ha sex med sig själv???

Och det är knappast så i alla förhållanden att om sexlivet inte fungerar så fungerar inte resten heller. Tala för dig själv tack!  
  • Anonym (behov av sex)
    Anonym skrev 2012-02-15 19:57:15 följande:
    Ja men det är väl bara att ha sex med sig själv???

Och det är knappast så i alla förhållanden att om sexlivet inte fungerar så fungerar inte resten heller. Tala för dig själv tack!  
    Har aldrig påstått att det är så i alla förhållanden,
    Men jag säger att Vissa har ett stort behov av sex och närhet, när inte det frunkar så funkar inte annat heller till slut.
    Det är förbannat tråkigt att runka i  längden.
    ok en tömmning, men var är närheten ?? 
  • Anonym
    Anonym (behov av sex) skrev 2012-02-15 20:02:48 följande:
    Men jag säger att Vissa har ett stort behov av sex och närhet, när inte det frunkar så funkar inte annat heller till slut.

Jadu närhet kan man väl få av annat än sex eller?? Hört talas om kramar?
  • Anonym (behov av sex)
    Anonym skrev 2012-02-15 20:06:09 följande:
    Jadu närhet kan man väl få av annat än sex eller?? Hört talas om kramar?
    Kanske kan funka, först runka av sig lite snabbt och sen be om en kram lite eftermys Skrattande
    I mitt fall fick jag inga kramar heller på slutet, "Hon trodde bara att jag ville ha sex då"
    Och att jag var jobbig som fick stånd. 

Men det är över nu, enligt säkra källor så lever tanten i cellibat,
    och jag har en underbar KK.  Solig 

Men det va några jobbiga år innan vi tog beslutet. 
  • Anonym
    Anonym (behov av sex) skrev 2012-02-15 20:17:45 följande:
    Kanske kan funka, först runka av sig lite snabbt och sen be om en kram lite eftermys Skrattande
    I mitt fall fick jag inga kramar heller på slutet, "Hon trodde bara att jag ville ha sex då"
    Och att jag var jobbig som fick stånd. 

Men det är över nu, enligt säkra källor så lever tanten i cellibat,
    och jag har en underbar KK.  Solig 

Men det va några jobbiga år innan vi tog beslutet. 

Ja du ser, det var väl inte sååå svårt att komma fram till?
  • Anonym (behov av sex)

Jo det va lite jobbigt,
    men jag är inte ensam,
     känner flera ;)

• Ant3
    Anonym (behov av sex) skrev 2012-02-15 20:02:48 följande:
    Blir fan mörkrädd när vissa påstår att man ska "gilla läget" och att sex inte är så viktigt att man kan göra slut av brist på det. Är det vad som väntar mig??! Skrikandes

Kan aldrig tänka mig en relation utan ett fungerande sexliv. Sex är för viktigt. Och att runka väger inte upp bristen på sex. Bara en tjej kan påstå något så dumt...
  • breeze2012
    Ant3 skrev 2012-02-15 20:40:15 följande:
    Blir fan mörkrädd när vissa påstår att man ska "gilla läget" och att sex inte är så viktigt att man kan göra slut av brist på det. Är det vad som väntar mig??! Skrikandes

Kan aldrig tänka mig en relation utan ett fungerande sexliv. Sex är för viktigt. Och att runka väger inte upp bristen på sex. Bara en tjej kan påstå något så dumt...

Är tjej och skulle aldrig leva i ett förhållande utan sex. För mig iaf väldigt viktigt med ett sexliv i ett förhållande. Skulle aldrig nöja mig med att sitta i soffan med mysbrallor o sen bara sova med min partner. Förstår inte resonemanget med att sex inte så viktigt att man kan runka eller som kvinna leka med en dildo. Trist i längden. Om man inte vill ha sex med sin partner inte konstigt om dom till sist är otrogna eller väljer att avsluta förhållandet.
  • Anonym
    breeze2012 skrev 2012-02-15 22:21:55 följande:
    Är tjej och skulle aldrig leva i ett förhållande utan sex. För mig iaf väldigt viktigt med ett sexliv i ett förhållande. Skulle aldrig nöja mig med att sitta i soffan med mysbrallor o sen bara sova med min partner. Förstår inte resonemanget med att sex inte så viktigt att man kan runka eller som kvinna leka med en dildo. Trist i längden. Om man inte vill ha sex med sin partner inte konstigt om dom till sist är otrogna eller väljer att avsluta förhållandet.
    Herregud vad länge det dröjde, innan en tjej kom med ett vettigt svar. Är en kille lever i ett sånt förhållande. Skönt att höra en tjej tänka samma tankar som mig
  • Sinne12

Ni som svarat att dåligt/obefintligt sexliv väl inte kan förstöra ett annars bra förhållande, och att man väl får onanera istället. Har ni hög sexdrift? Har ni varit den som vill mest/vill men inte får?

Jag är bara nyfiken, det för mig är helt otänkbart i längden att ha ett dåligt sexliv/inte få sex mer än 1 gång i månaden (eller i ärlighetens namn skulle jag börja knorra väldigt redan vid 1 gång/vecka bara).

Visst kan det i kortare perioder vara så att det på grund av olika anledningar blir sex mer sällan, men det ska vara en begränsad, övergående period. Att på något vis stå ut är otänkbart, det skulle förstöra resten av förhållandet fullkomligt.

Onani och mysnärhet kan INTE på något vis ersätta sex för mig. Alls.

Minns inte vem som sagt det men jag tycker det ligger mycket i det: A good sex life is 5% of the relationship; a bad sex life is 95% of the relationship.”.

• breeze2012

Anonym skrev 2012-02-16 20:44:20 följande:
    Herregud vad länge det dröjde, innan en tjej kom med ett vettigt svar. Är en kille lever i ett sånt förhållande. Skönt att höra en tjej tänka samma tankar som mig

Sex är en av de viktigaste bitarna i ett förhållande. Inget jag skulle vara utan. Men tack o lov har jag hittills inte haft ngn partner med låg sexlust. Men kan sätta mig in i situationen hur frustrerande det måste vara när den andra vägrar sex eller har det ibland lite halvtamt för att få det undanstökat.
Svar på tråden hon vill inte