• maria81

Fler barn som håller andan flera gånger per dag?

Min son, snart 6 år, kan sitta och titta på tv, rita eller pilla med nåt och hålla andan vid varje andetag, några sekunder per gång. Detta gör han varje dag och flera gånger dagligen. Det är som att han inte tänker på att han gör det...

Några fler som varit med om att barnen gör så? Känns ju inte riktigt nyttigt i längden...  

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 17:55
    Alltså han håller på i minst en kvart eller så.
  • Svar på tråden Fler barn som håller andan flera gånger per dag?
  • Smalinka

Jag gör det och har alltid gjort det. Har aldrig vetat varför jag gör det. Min man brukar anmärka på det, annars lägger jag själv inte märke till det direkt. Jag har astma, vet inte om det kan ha med det att göra?

• Unik27

Vet att tråden är gammal men jag undrar hur det gick sen?jag märkte att min 4 årig gör så hela tiden. (Han har ej astma)

• maria81

Oj vilken tajming, har inte vart inne på över ett år och så är kommer jag in just idag när du skrivit.

Jo han håller fortfarande andan och han ska fylla 8 om en vecka. Brukar säga till honom att inte göra det och då slutar han för stunden. Vet inte varför han gör så. Har inte fått svara av bvc heller när han gick där

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
Svar på tråden Fler barn som håller andan flera gånger per dag?