• Anonym

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Ja vilken svensk kändis skulle du utan tvekan ligga med direkt, om du fick chansen?

Motivera gärna vad som gör att denna kändis tänder dig.  

• Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?
  • Anonym (Hälsa Gud)

Mona Sahlin. Så lurig och härlig hon är!

• Björne66

Yvette Hermundstad! Så otroligt sexig kvinna med en sängkammarblick som väcker döda. ❤️

• Anonym (Ministern)

Tuva Novotny är brutalt snygg.

Ska vi bli mer kinky så skulle jag gärna ha vilt ohämmat sex med Maria Malmer Stenergard, hon avger kraftiga MILF-vibbar och har en kåt, nästan lite sexuellt frustrerad, framtoning. 

• Anonym (Ja)
    Tobben skrev 2026-03-23 08:54:59 följande:

Eva Röse och Helena Af Sandeberg verkar härliga.

Jag håller med. Men jag tror att Helena är ett bättre ligg än Eva. Vet inte riktigt varför...men jag tror det. 
  • Tobben
    Anonym (Ja) skrev 2026-03-23 18:23:15 följande:
    Jag håller med. Men jag tror att Helena är ett bättre ligg än Eva. Vet inte riktigt varför...men jag tror det. 
    Sånt vet man aldrig innan man testat. Har gjort den felbedömningen många ggr ;)
  • Anonym (Leffe)

Hon på Rapport, Katarina Sandström skulle jag inte nobba! Fast egentligen har jag gjort mitt, satte på Ewa Fröling för typ 35 år sedan! Hon var jäkligt snygg på den tiden...

• Anonym (Yummie)

Undrar om jag inte känner en Leffe som satt på henne ......

• Anonym (Ola)
    Anonym (Ja) skrev 2026-03-23 18:23:15 följande:
    Fast Eva är ju president!
  • Anonym (Sugen)

Tina Nordström är ju en dröm. Hon bara utstrålar kåthet

• Anonym (Conny Lingus)

Madeleine Westin, vädertjejen på fyran, herregud vilken kvinna

• Amadeus2

Det är samma som längesedan Pernilla Wahlgren första gånge jag såg henne var hon fjortonår, sedan är hon ofta varit min favorit. Vet inte vad det är med henne som tänder mig hennes dotter är vacker men inte mer mamma Pernilla slår henne klart.

• Anonym (Hälsa Gud)

Carola! Tänk på hennes pattar sedan jag var 15.

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?