Jag är vuxen och mina föräldrar ska skiljas...ARG!!!
Jag är vuxen, gift har ett barn och ett barn på väg...Jag har alltid haft en öppen relation med min mamma och hon har nu berättat för mig att hon vill skiljas från min pappa.
För 10 år sedan blev min pappa impotent,trots piller och spruta så har dom ändå inte kunnat ha något samliv sedan dess och i samband med det har den fysiksa kontakten minskat helt. Avståndet mellan dom har växt och min mamma har nu berättat att hon vill skiljas. Hon är 51 år och tycker att hon är för ung för att sluta leva...
Jag vet att min mamma har en nära manlig bekant som hon har känslor för, enligt henne har dom aldrig rört vid varann men dom har pratat om att dom har känslor för varndra. I mina ögon har hon haft en affär och gått bakom ryggen på min pappa då hon pratat om känslor med en annan man.
Jag blir så ARG på min mamma! Dom har lovat i "nöd och lust" och om nu pappa på äldre dagar inte är sig lik så är det väl för fan inte snällt att lämna honom?????
Jag är vuxen och borde kanske bete mig annorlunda men jag kommer visa min mamma tydligt att jag "väljer pappas sida"
Vad är rätt vad är fel???