längtar7580 skrev 2012-05-24 16:13:14 följande:
Idag är jag jätte ledsen, vi var på vårt första möte med fertiliteskliniken i KS.
Allt var bra i början, men läkaren sa att mitt AMH värde var jätte lågt på 0,5 , ska vara på 0,7 om man ska försöka med ivf. :(((
Allt bara svartnade för mina ögon, hörde inte ens vad läkaren sa.
AMH visar äggreserven man har, men vet ej om det påverkar kvaliten, kanske den gör.
Rättare sagt jag bildar få ägg.
Men han ville ge oss en chans ändå, men chansen e liten om vi ska lyckas med ivf. :(((
Jag har 3 underbara barn innan med en annan man, vilket jag är överlycklig för, finns andra som inte ens kan få barn.
Min nuvarande har inga egna barn, vet att han största önska är att få sitt eget.
Funderar till o med att släppa honom och få sin chans med någon annan.
Just nu känner jag mig nere, vill bara gräva en grop o lägga mig där.
Har fortfaraande inte fått min mens efter inseminationen, men nu tvekar jag att det har funkat. Säkert var det bara tomma äggblåsor.
Orkar inte.....
Verkligen tråkigt att höra

Men vi fortsätter att hålla tummarna för att det funkade med inseminationen!!
Själv är jag på cykeldag 27. De två senaste månaderna har jag fått mens dag 25-26, men nu är det inga tecken alls på att den är på väg. Stick emellanåt i underlivet och ibland smärtar det till något fruktansvärt i brösten och försvinner igen. Känner mig kvalmig och illamåendet kommer i vågor. Vet inte om det kan vara biverkningar på progesteronet?
Fortsätter att hoppas.....