chicco lite away?
vad har ni för bra och dåliga erfarenhet av den?. är det bra liggläge i den?
tänkte har den som en liten extravagn när vi åker bort och inte behöver ha med den stora vagnen.
vad har ni för bra och dåliga erfarenhet av den?. är det bra liggläge i den?
tänkte har den som en liten extravagn när vi åker bort och inte behöver ha med den stora vagnen.
Har haft den, tyvärr extremt svårkörd p ga veka framhjul som inte snurrar ordentligt och ställer sig på snedden.
På glatta golv, typ mataffär, kan man öh inte svänga..
Sålde den efter 2 veckors slit och en ryggvärk from hell.....
Det var ju inte bra :(. kan du rekomendera en annan då?
Har köpt silvercross i två omgångar, bra smidiga vagnar, fullt liggläge, bra design och relativt stabila för att vara "små". Lite dyrare än Lite way, men bättre kvalitet!
är märket silvercross?
I stort sett fullt liggläge i den också. Men en sak vill jag påpeka, det gäller säkert fler sulkys. Ska barnet sova i den och det är ett lite mindre barn som rör mkt på sig, så spänn fast barnet. Jag lät dottern 9 månader gammal sova i den och dum som jag var så hade jag inte spänt fast henne för att hon skulle få mer rörelseutrymme. Vips så hade hon krupit lite för långt bak, vagnen tippade och hon åkte ut baktill med huvudet före. Det berodde helt på min egen oaktsamhet, men det är ändå värt att tänka på.
honsomvet: Okej, det var bra och höra din version oxå :) Det är svårt och veta då man inte är så insatt i vagndjunglen.
Men vad fick jag för måndagsexemplar?!
Alla glatta ytor var en fullständig mardröm då jag fick dra vagnen baklänges och sedan sparka hjulen i rätt läge. Hände hela tiden! Dock helt ok att köra ute på vanlig asfalt- då betedde den sig som "vanligt".
Jag har också funderat på den vagnen, den har ju fått bra i tester och jag har även sett den rekommenderad här. Jag undrar lite från vilken ålder man brukar använda dem?
TEDDEN: Tror faktiskt jag sett någon annan skriva samma sak så man kanske ska vara uppmärksam på det när man köper den och reklamera den om den beter sig så för det kan ju vara ett produktionsfel isåfall. Den jag testade i affären var det inga större fel på men jag vet att jag var noga med att kolla hur framhjulen betedde sig just för att jag läst att någon hade haft problem.
Vi var varit supernöjda med våran.
Ja, lite svårstyrd på "glatta" golv men i övrigt mycket bra.
Gammal tråd men hur tar man bort framhjulen? Kanske är jag som är bakom flötet, men jag får inte bort mina.
Supernöjda med liteway. Har haft den i snart två år, och använt den mycket. Går att köra i lätt terräng (lite snö, eller grusväg). Den är lite liten nu när sonen passerat maxvikten 15 kg...
Hade jag vetat att han skulle bli en tungviktare tidigt så skulle jag ha kollat på Chicco Echo istället som har högre maxvikt.