• 12324765767

Vi som börjar med PERGOTIME i Mars 2012

Hej på er!

24 år gammal och skall den 4:e mars påbörja min första kur pergotime. Enkel sådan. Jag blev konstaterad mild PCO i december. Jag har mens av mig själv, men förmodligen uteblivna ägglossningar. Jag är otroligt optimistisk och förväntansfull på kommande behandling.

Här tänkte jag ialla fall att vi som startar (eller fortsätter) med pergotimen under MARS 2012 kan samlas och följas åt.

Är ni fler där ute? Glad      

Jag drömmer, jag vill och jag hoppas.. Snälla + bli vårt..
  • Svar på tråden Vi som börjar med PERGOTIME i Mars 2012
  • CookieKaka

Hej alla.
    Den 26/12-2012 Födde jag vår lilla son Frank som kom 11 veckor förtidigt. 1580g och 41cm. Vi mår efter omständigheterna väl men har många veckor på neo framför oss innan vi får komma hem. Men lyckan över vår underbara lilla grabb är helt obeskrivliga Hjärta

Kram på er alla

• Emso
    CookieKaka skrev 2013-01-03 07:48:33 följande:
    Hej alla.

Den 26/12-2012 Födde jag vår lilla son Frank som kom 11 veckor förtidigt. 1580g och 41cm. Vi mår efter omständigheterna väl men har många veckor på neo framför oss innan vi får komma hem. Men lyckan över vår underbara lilla grabb är helt obeskrivliga

Kram på er alla

Men åååh! STORT grattis!! ???? Önskar er all lycka! Kram!
  • Emso
    Emso skrev 2013-01-03 10:35:59 följande:
    Men åååh! STORT grattis!! ???? Önskar er all lycka! Kram!

Oj, de där frågetecken i mitt inlägg skulle va en smiley egentligen! :)
  • Zaida87
    CookieKaka skrev 2013-01-03 07:48:33 följande:
    Hej alla.
    Den 26/12-2012 Födde jag vår lilla son Frank som kom 11 veckor förtidigt. 1580g och 41cm. Vi mår efter omständigheterna väl men har många veckor på neo framför oss innan vi får komma hem. Men lyckan över vår underbara lilla grabb är helt obeskrivliga Hjärta

Kram på er alla

Åh stort grattis!!!
  • Emso

Hallå?? Hur går det för er alla? Nåt nytt?

CookieKaka; hur är det med dig och lille Frank? :)

• CookieKaka

Jo tack! Det går bra, vi fick komma hem från neo förra veckan med hemsjukvård istället. Han växer och utvecklas som han ska.

Kan inte annat än säga att vården vi har fått hittills har varit fantastisk :)

Hur går det för Er andra?

• Emso
    CookieKaka skrev 2013-02-12 18:59:44 följande:
    Jo tack! Det går bra, vi fick komma hem från neo förra veckan med hemsjukvård istället. Han växer och utvecklas som han ska.

Kan inte annat än säga att vården vi har fått hittills har varit fantastisk :)

Hur går det för Er andra?

Vad fantastiskt att höra! :)

Hur är livet som mamma då?

Jag ska på rul idag, va på kub ultraljud v 13 och då såg allt bra ut, men känns ändå spännande idag och ska bli kul att få se lilla älsklingen igen!
  • denimbee

Kikar in här och säger hej! Födde mina tvillingar i augusti 2012 i v 30+1! Såg att det var fler som fött tidigt...och fått lega på Neo. Vi låg också länge men nu mår tjejerna bra!

• Emso

Hej alla! Hur går det för er?

Ville bara berätta att den 20 juli födde jag vår andra dotter, Stina. ?

Efter 2 års försök och efter 10 mån med pergotime, ovitrelle, puregon, sköljning och inseminationer, så blev jag spontant gravid. Allt är möjligt, ge inte upp!

Svar på tråden Vi som börjar med PERGOTIME i Mars 2012