Ensam mamma, hjälp?
Hej på er alla.
Jag börjar med att introducera mig lite fort, är en son på 16 år som bor med min mamma.
Pappan bor inte hos oss, är skilda.
Mamman är 52 år.
Har ett problem som jag ska försöka förklara, min mamma har inte alls några vänner för dom hon har bor i en annan stad som hon lämnade när hon flyttade till en annan stad långt söderut.
Och jag klarar inte av med att hon inte har vänner, hon klagar och jag tycker synd om henne för i denna lilla stad som vi bor i är alla så.. Jag vet inte, kan inte lägga fingret på det men dom har lite sociala problem och håller sig i sin egen krets.
Så, som sagt min mamma har inte några vänner och har bett mig om hjälp, ifall jag känner någon och så..
Jag känner inte riktigt någon speciell och därför kom vi överränns om att jag som hennes son skulle hjälpa henne.
Därför sitter jag och skriver nu.
Vad ska jag göra? Finns det sidor som är bara till man kan söka vänner av sitt eget kön?
Jag hittade endast " dating " sidor och tillslut kom jag på idén att skriva på ett forum.
Jag hoppas att jag kan få lite hjälp, för jag är i desperat behov av svar för jag märker att hon.. Hon har inte riktigt ett rikt socialt liv som man borde ha och hon skulle må bättre utav ett.
Tack i förhand. :)
- Och, ifall det finns åldersgräns på detta forum så.. Oj? -