"alla" andra finner lyckan, och jag står kvar
Våren är kärlekens tid sägs det, att det är tiden för fortplantning och det är så otroligt många som blir gravida runt mig. De som vill ha och de som råkar bli det utan mening. De som vill ha och de som inte riktigt vet ifall de vill ha.
Jag blir så sorgsen av att se allt, visst förunnar jag dem lycka och är glad för deras skull. Men jag vill också ha lyckan, den som aldrig verkar komma. :(
Om saker och ting skulle gått rätt så skulle jag nu ha haft en son eller dotter på 9 månader, men jag fick ett missfall, och har sedan dess inte blivit gravid någon mer gång, och jag fruktar nu att det inte kommer bli så heller. Jag vet att negativa tankar inte direkt gör livet lättare att leva, men, hur länge ska man försöka orka söka efter lyckan utan att få den, och ändå stå med rak rygg?
Jag är så fruktansvärt trött på alla dessa masker som jag bär dagligen för att dölja smärtan (vi har valt att inte berätta för någon)
Jag behövde bara skriva av mig och få lite tröst från andra i samma situation, där ingen vet vem jag är..
Jag undanbeder elaka kommentarer, mår tillräckligt dåligt ändå!