• Fundiluraren

Par som har gruppsex och tar erotiska bilder i hemmet...

Jag har en fråga till er alla... Jag vet ett par som har ett barn i nedre skolåldern som jag VET har ett sk glamourliv hemma. Mamman i fråga har länge haft ett bekräftelsebehov av att visa upp sig för andra, och har bland annat lagt ut väldigt lättklädda bilder på nätet. Pappan har nu också blivit mer o mer delaktig i detta liv genom att själv vara en del i bilderna. De har nu fått tag på en annan kvinna som de nu "leker" tillsammans med och lägger ut bilder som ger "hintar" om vad som försiggår i hemmet. 
    Jag har inget emot detta alls i vanliga fal, men nu vet jag att det finns ett litet barn i hemmet (som är under 10 år), hur ska barnet må när föräldrarna tillsammans med denna andra personen springer omkring och tar "sexiga" bilder i deras hem och dessutom lägger ut dessa bilder på nätet?
    Hur mår detta barn? Jag själv som föräldrer skulle aldrig komma på tanken att lägga ut sådana bilder? Hur mår barnet? Överdriver jag nu, eller hur tycker ni? Jag känner mig enormt frustrerad av detta... Tycker så synd om barnet!!

Jag vill återigen påpeka att jag inte bryr mig om vad de gör, men nu finns det ju ett barn med i bilden också?

• Svar på tråden Par som har gruppsex och tar erotiska bilder i hemmet...
  • Liten elak och intelligent
    Fundiluraren skrev 2012-03-03 12:55:05 följande:
    Jag har en fråga till er alla... Jag vet ett par som har ett barn i nedre skolåldern som jag VET har ett sk glamourliv hemma. Mamman i fråga har länge haft ett bekräftelsebehov av att visa upp sig för andra, och har bland annat lagt ut väldigt lättklädda bilder på nätet. Pappan har nu också blivit mer o mer delaktig i detta liv genom att själv vara en del i bilderna. De har nu fått tag på en annan kvinna som de nu "leker" tillsammans med och lägger ut bilder som ger "hintar" om vad som försiggår i hemmet. 
    Jag har inget emot detta alls i vanliga fal, men nu vet jag att det finns ett litet barn i hemmet (som är under 10 år), hur ska barnet må när föräldrarna tillsammans med denna andra personen springer omkring och tar "sexiga" bilder i deras hem och dessutom lägger ut dessa bilder på nätet?
    Hur mår detta barn? Jag själv som föräldrer skulle aldrig komma på tanken att lägga ut sådana bilder? Hur mår barnet? Överdriver jag nu, eller hur tycker ni? Jag känner mig enormt frustrerad av detta... Tycker så synd om barnet!!

Jag vill återigen påpeka att jag inte bryr mig om vad de gör, men nu finns det ju ett barn med i bilden också?

Men troligen är  väl inte barnet medvetet om detta? Eller?

Inte lär de väl fota etc när barnet är där?

Vad är  ett glamourliv förresten?
  • Fundiluraren

Nej jag hoppas att barnet inte är närvarande... Detta vet jag inte! Med glamourliv syftar jag på glamourmodellande...

Men hur ställer man sig om det nu skulle vara så att barnet faktiskt ser detta? Det kan väl inte barnet må bra av? Jag kanske överdriver men det får mig verkligen att må illa... :( 

• Majsan242

Sköter man det snyggt, dvs när barnet inte är hemma o så så är det väl inga problem förrän kanske i tonåren när barnet börjar kolla porr på nätet - å andra sidan finns det så mkt porr så chansen att ungen skulle hitta bilder på just sina föräldrar är väl ganska liten. O skulle det ske skulle ungen nog skämmas så mkt så hen aldrig skulle gå in på den sidan igen och absolut inte säga nåt till sina föräldrar... 

Dessutom är det väl ganska vanligt att barn i alla åldrar efter en mardröm går in till mamma o pappa och ser ja.. lite för mycket... ? Sen får föräldrarna ha ett blommor & bin samtal... det känner jag ju flera som råkat ut för (som tur är har jag inte det, eller så har jag förträngt det...)

• Liten elak och intelligent

Nej, självklart ska inte vuxna exponera sitt sexliv (hur det än ser ut) för barnen. Det är en form av övergrepp.

Jag menar, nu är jag och min sambo rätt genomsnittliga sexuellt (tror jag :-P ) men självklart ska inte vi exponera vårt sexliv på något sätt inför våra barn. 

• Fundiluraren

Jag tänker mer på detta hur barnet mår om kompisarnas föräldrar eller kompisarna själva får syn på detta... Jag menar vi lever ju i en värld där våra yngre barn är ute på nätet mycket och kan då ganska enkelt komma in på exempelvis bloggar och liknande där dessa bilder faktiskt finns... Jag tycker att det är oansvarigt att ens lägga ut dessa bilder oskyddat på det sättet... 

Sen ska man såklart sända ut till sina barn om detta med blommor och bin, men man behöver ju inte överdriva :)  

• Fundiluraren
    exiteme skrev 2012-03-03 13:08:20 följande:
    Hur vet du att de har gruppsex?
    Jag vet det för att de själva går ut med detta relativt öppet... 
  • Kimona

Äsch, låt de vuxna göra vad de vill. De bryter inte mot någon lag och det är väl ändå fullt normalt med sex (oavsett hur det går till).

Så länge inte barnet blir inblandat

• exiteme
    Fundiluraren skrev 2012-03-03 13:10:58 följande:
    Jag vet det för att de själva går ut med detta relativt öppet... 
    Lägger de ut bilder på detta då?
    Om inte, så förstår jag inte problemet.

Tycker du ska lägga ut länk, så vi kan avgöra efter att ha sett själva. ;)
  • Majsan242
    exiteme skrev 2012-03-03 13:17:41 följande:
    Tycker du ska lägga ut länk, så vi kan avgöra efter att ha sett själva. ;)
  • Fundiluraren

Nej det kan jag inte göra... Det känns inte rätt! Men jag tackar för era svar :)

• Stjärnfall76
    Fundiluraren skrev 2012-03-03 13:01:02 följande:
    Nej jag hoppas att barnet inte är närvarande... Detta vet jag inte! Med glamourliv syftar jag på glamourmodellande...

Men hur ställer man sig om det nu skulle vara så att barnet faktiskt ser detta? Det kan väl inte barnet må bra av? Jag kanske överdriver men det får mig verkligen att må illa... :( 

Jag är kanske naiv, men jag hade förutsatt att barnet INTE kände till detta.... lika lite som våra barn känner till vad jag och min man gör i vår säng.....
  • en glad

Läste nyligen en självbiografisk bok där detta var en av, det numera vuxna, barnets erfarenheter. Hon förstod - och led! Boken? Felicia försvann av Felicia Feldt ....

Ingen bra uppväxtmiljö fär barn! 

Svar på tråden Par som har gruppsex och tar erotiska bilder i hemmet...