Par som har gruppsex och tar erotiska bilder i hemmet...
Jag har en fråga till er alla... Jag vet ett par som har ett barn i nedre skolåldern som jag VET har ett sk glamourliv hemma. Mamman i fråga har länge haft ett bekräftelsebehov av att visa upp sig för andra, och har bland annat lagt ut väldigt lättklädda bilder på nätet. Pappan har nu också blivit mer o mer delaktig i detta liv genom att själv vara en del i bilderna. De har nu fått tag på en annan kvinna som de nu "leker" tillsammans med och lägger ut bilder som ger "hintar" om vad som försiggår i hemmet.
Jag har inget emot detta alls i vanliga fal, men nu vet jag att det finns ett litet barn i hemmet (som är under 10 år), hur ska barnet må när föräldrarna tillsammans med denna andra personen springer omkring och tar "sexiga" bilder i deras hem och dessutom lägger ut dessa bilder på nätet?
Hur mår detta barn? Jag själv som föräldrer skulle aldrig komma på tanken att lägga ut sådana bilder? Hur mår barnet? Överdriver jag nu, eller hur tycker ni? Jag känner mig enormt frustrerad av detta... Tycker så synd om barnet!!
Jag vill återigen påpeka att jag inte bryr mig om vad de gör, men nu finns det ju ett barn med i bilden också?