Har tappat sexlusten, vad skall jag göra?!
Hej allihopa!Jag har vart sambo i ca ett halvår snart med en underbar person. Vi trivs jättebra ihop och är lyckliga tillsammans. Våran vardag är presis som andra, gemensam ekonomi, samma åsikter, vi hjälps åt med allting och små tjaffsar ibland. (typiskt kärleks tjaffs) osv osv..
På senare tid har jag haft jätte dålig sexlust.. nästan ingenting alls.
Förut brukade jag vara en person som hade lust några ggr-flera ggr i veckan.. men det känns som lusten minskat sen vi flyttade ihop.. jag vet inte varför?
Ibland känner jag när jag är ensam hemma att jag har lust att "leka lite" själv, men efteråt känner jag mig äcklad. Jag tänker liksom att jag är en dålig flickvän som får lusten när jag är själv och aldrig med min sambo.. det känns jättefel, eftersom det är HAN som jag bör ha sex med och inte bara mig själv..
Detta är frustrerande för oss båda, framförallt honom. Idagsläget är det bara han som vill ha sex och inte jag.. ibland kan det gå veckor innan vi har sex igen.. jättejobbigt.. och jag förstår inte varför, för sexet är hur bra som helst när vi väl har det, inget alls att klaga på!
Nu har det gått så långt att jag till och med drömmer att jag har sex, men inte med honom.. utan med andra

På vardagen gör vi inte så mycket, jag är arbetslös och han studerar just nu. Vi är alltid hemma i stort sett, kollar på tv, lagar mat, städar, surfar,spelar ja..sånt där vanligt. kanske har det med detta att göra? att vi aldrig hittar på något... jag vet inte..
hur som helst, jag undrar om det är någon mer som har/haft detta problem?
vad gjorde ni åt saken?
Jag känner mig som en jätte dålig flickvän att jag gör såhär mot min pojkvän.
Jag vill så gärna få sexlusten tillbaka, men jag vet inte hur

SNÄLLA HJÄLP!