Jag är en ung blivande mamma, blir 19
Jag vill hitta unga i samma sits som mig så man kan prata och bolla lite.
Skriv gärna och skicka era msn om nu ni har sånt så kan man prata :)
Jag vill hitta unga i samma sits som mig så man kan prata och bolla lite.
Skriv gärna och skicka era msn om nu ni har sånt så kan man prata :)
Hej!
jag är 19 (fyller 20 i december) och har en dotter på snart 4 månader :)
Ok va Nice vart bor ni?
Jag bor i västerås
Hur går det för alla? Själv fick jag en son den 28 juli som va planerad med snitt den 16aug egentligen
Grattis! Jag ska börja på universitet nu i jan då är min dotter 1år. Jag lyckades klara av sista terminen utav gymnasiet med en liten bebis, tog studenten den 1:a Juni i år
som sagt, har en liten agnes som är snart 4 månader. :)
Planerat snitt och allt gick jättebra. Har världens goaste lilla tjej! ammade tills hon var 2,5 månader då hon vägrade, hade gett ersättning på kvällen för att hon skulle sova bättre så nu är det bara ersättning som gäller, nan1 :).
Hon sover fantastiskt bra! sover en stund vid 7-8 tiden sen vaknar hon, äter och somnar om vid 22 :) sover till 7-8, äter, pratar lite och somnar om till tio :) så jag klagar inte! :D hur sover era små? :) och vad har ni för kvällsrutiner? :) vill veta allt kan man väl säga..
kul att jämföra och berätta tycker jag :D
Jag fick min son 2010, då hade jag precis fyllt 18. Nu är jag 20 och väntar andra barnet :)
Våran Thea föddes 15 juli :) 1 dag innan BF.
Åh gud vad skönt att få sova på nätterna! Våran son äter också ersättning då han inte ville amma och min mjölk tog slut men han vaknar var 3:e timme och ska ha mat och när han väl ätit tar det ett tag att somna pga magknip
OJ de var länge sedan man uppdatera . fick en tös den 26 april =) 7 dagar efter bf
Hoppas alla andra mår bra här
Babyväntar, har du testat sempers magdroppar eller miniform? Fungerade jättebra på Agnes när hon hade ont i maggen :)
Okej så bra då! :D
Hej, jag är 19 år och fick en dotter den 18 nov 2011, så hon blir snart 10 månader :) Skriver gärna och pratar lite :)
Hej! Jag blev nyss 18, född 94a. Gick in i vecka 25 idag =) han är beräknad 27 december!
Bor en liten bit utanför Göteborg.