Snart 14 år tjej med kille på distans och vill träffas
Hej alla :)
Tränger hjälp här med övertyga min dotter att hon inte helt har fattat att man inte kan åka 100mil för träffa en killa man bara har snackat med på internet och aldrig träffat.
Och så här det, min dotter snart 14åra om 1 månad är i hop med en kille som bor i Stockholm i veckorna hos sin syrra, och i helgerna åker han hem till Gävle och bor med sin pappa och bror.
Min dotter och jag bor i Skåne utanför Helsingborg så det är lång bit att åka upp,
Min dotter har nu varit ihop med denna killen några månader och dom träffades på internet för ca 1 år
sedan dom har aldrig träffas i verkliga livet bara på internet. Jag har noll koll på vem han är och vem hans pappa och bror som denna kilen bor med i helgerna och på loven.
Så nu nu i helgen så kom min dotter och villa vara oss dom i påsk semestern alltså hela påsk. Jag sa blank nej, för jag känner dom inte och det är allt för lång bort om något skulle hända.
och på köpet ville inte min dotter jag skulle ringa eller något till hans pappa för det var skämmigt....
jag har provat förklara för min dotter att nej det finns ingen som skickar i väg sin dotter med flyg / tåg till Stockholm där dom ska mötas och sen tåg upp till Gävle och därefter vara där i en vecka och sen ner till Skåne igen , helt sjukt tycker jag att hon inte fattar att detta inte kommer funka eller jag kommer låta henne göra detta.
Men hon fattar inte detta inte kommer funka hon tycker jag är svår osv osv
men vad tycker ni . för mig er det solklart att man inte skickar i väg sin dotter till någon man inte känner
hade jo varit annat om man hade känt dom länge föräldrarna och sånt.
Tränger feedback på vad ni tycker